Fantastisk! Stor lettelseEr hjemme igjenAlt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller da
30 uker neste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Stor lettelseEr hjemme igjenAlt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller da
30 uker neste!
Så godt å lese..Er hjemme igjenAlt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller da
30 uker neste!

Igår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6Gratulerer så mye! Bra at det gikk så fintTakk for all støtte og gode ord til alle sammenIgår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6
Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.
Gratulerer så masse! Tenk at alt er bra med sterke gutten din <3 Nå er du ferdig med usikkerheten rundt vannavgangen og nå skal det bare gå en vei med formenTakk for all støtte og gode ord til alle sammenIgår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6
Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.