Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Gratulerer så mye med den lille gutten.
For et mirakel <3
Håper du snart får møte han og at dere får en fin og enkel tid foran dere nå.
Makan til god jobb du har gjort... :)

Lykke til og legg gjerne ut oppdateringer..

Gratulerer :Heartbigred
Du har gjort en helt fantastisk innsats!
Lykke til videre :)

Gratulerer så masse!:Heartblue godt å høre at alt er fint med dere:) håper du får se prinsen din ikveld og lykke til videre:)

Gratulerer så masse, så godt å lese at gutten din er sterk, du har gjort en bra jobb. Håper du får møte han ikveld.

Gratulerer så mye❤️. Herlig å høre at han er sterk❤️. Håper du kommer deg fort og får se lille gutten din senere:). Masse lykke til❤️

Takk for all støtte og gode ord til alle sammen:happy: Igår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6:) Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.
Ååå, jeg som skulle inn og skrive "hurra, uke 30!". Gratulerer lell! Godt at han er sterk. Fantastisk at han holdt seg inne såpass lenge, da er det lettere for ham å klare seg ute i verden. Ønsker dere lykke til. Håper du får møte prinsen snart :)

Gratulerer med prinsen ❤️

Gratulerer så mye! En utrolig innsats av deg dette :-) håper formen din kommer seg kjapt så du kan nyte lille nurket :-)

Gratulerer så mye! Så godt å høre at han er en sterk liten gutt:) At han holdt seg inne til nesten uke 30 er jo kjempe bra så lenge som du har gått med bekymringer og lite vann. Heier på dere og gleder meg til å følge dere videre! :)

Takk for all støtte og gode ord til alle sammen:happy: Igår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6:) Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.
Gratulerer såååå mye med lille prinsen ❤️ Dere har vært igjennom litt av en utfordring og du skal være så stolt over jobben du har gjort. Klart å holde han så lenge inne i magen.
Håper formen din stiger og at du snart får møte lillegutt. Masse lykke til :D ❤️❤️

Gratulerer så mye med den lille prinsen. Har fulgt deg gjennom disse tøffe ukene. Godt å høre at han er en sterk liten gutt :)

Gratulerer med gutten og lykke til i tiden fremover - sender dere mange gode tanker :)

Gratulerer så masse med gutten Dette går så bra

Gratulerer masse❤️ Håper du får møte vidunderet i kveld!! Ønsker dere lykke til alle 3:-)

Åhh! Gratulerer såå mye!
Merket at jeg senket skuldrene på dine vegne nå, det er så deilig når alt har gått bra!

Masse god bedring, håper kroppen din kommer seg fort :)

Back
Topp