Gratulerer med 28 uker
Skjønner godt at du ønsker at tiden skal fly..håper de neste ukene går fort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 28 uker, hver dag lille får i magen gjør han litt sterkere til å møte verden og alt som venter her ute.
Du er kjempe flink og sterk, kan ikke sette meg inn i hvordan situasjonen din er.
Nå håper jeg lille hoder seg i 13 dager tiltenk om han kunne fått 30 uker på innsiden, det er jo så nært nå.
Blir du lagt inn etterhvert, eller skal du gå hjemme til fødsel starter?
En kjempe klem, jeg følger med hver dag her inne.
HeiGratulerer med 28 uker, hver dag lille får i magen gjør han litt sterkere til å møte verden og alt som venter her ute.
Du er kjempe flink og sterk, kan ikke sette meg inn i hvordan situasjonen din er.
Nå håper jeg lille hoder seg i 13 dager tiltenk om han kunne fått 30 uker på innsiden, det er jo så nært nå.
Blir du lagt inn etterhvert, eller skal du gå hjemme til fødsel starter?
En kjempe klem, jeg følger med hver dag her inne.
Takk for fine ord<3 Jeg blir nok ikke lagt inn med mindre det skjer noe mer nei. Viss ikke fødselen starter av seg selv så setter de meg igang i uke 34.Godt å se at du har kommet deg enda en uke lengre mot måletDa kom jeg meg sannelig til fullgåtte 29 uker også! Har vert på ukens ul idag som ikke var noe annerledes enn den forrige. Men stakkar lillegutt har veldig lite fostervann.. forventet i og med at jeg lekker mye daglig. Han ligger fortsatt med hodet ned noe han har gjort ganske lenge nå. Kjenner til tider mye nedpress så det merkes også. Blir ikke kontroll av vekst før neste uke siden det skal gå to uker imellom hver gang. Er spent på hvor lenge jeg får gå, men uansett ikke mer enn 5 uker igjen nå![]()
Da kom jeg meg sannelig til fullgåtte 29 uker også! Har vert på ukens ul idag som ikke var noe annerledes enn den forrige. Men stakkar lillegutt har veldig lite fostervann.. forventet i og med at jeg lekker mye daglig. Han ligger fortsatt med hodet ned noe han har gjort ganske lenge nå. Kjenner til tider mye nedpress så det merkes også. Blir ikke kontroll av vekst før neste uke siden det skal gå to uker imellom hver gang. Er spent på hvor lenge jeg får gå, men uansett ikke mer enn 5 uker igjen nå![]()

Krysser fingrene for en frisk og rask liten podenHavnet på føden etter en stor blødning i natt, etterfulgt av mye kynnere. Nå har det roet seg igjen så vi får se hva som skjer.. Tror nok ikke det er lenge igjen nå.
Oisann. Håper han holder seg inni der en stund til, men om jeg ikke gjør det, så har han faktisk blitt inni der nesten åtte uker etter vannavgang! Det er ganske så fantastisk! Og det går stort sett veldig bra med babyer som kommer etter uke 28Havnet på føden etter en stor blødning i natt, etterfulgt av mye kynnere. Nå har det roet seg igjen så vi får se hva som skjer.. Tror nok ikke det er lenge igjen nå.
Hvordan går det med deg? ❤Havnet på føden etter en stor blødning i natt, etterfulgt av mye kynnere. Nå har det roet seg igjen så vi får se hva som skjer.. Tror nok ikke det er lenge igjen nå.
Alt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller daEr hjemme igjenAlt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller da
30 uker neste!
Så braEr hjemme igjenAlt har roet seg bortsett fra at jeg lett får kynnere. Ikke noe februar barn heller da
30 uker neste!