Niiiitah87
Elsker forumet
ORIGINAL: Niiiitah87
Men eg e enige i at vallergan e ett bedre alternativ enn melatonin for det om[;)]
Sgo selvfølgeligt stå omvendt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men eg e enige i at vallergan e ett bedre alternativ enn melatonin for det om[;)]
ORIGINAL: Malenemamma
ORIGINAL: nemi.marseliaJeg sitter her med henne om natta, det er da ikke sånn at jeg tror medisiner er den lette utveien!
synes man ikkje ska gi d t babya!
har sjøl store søvnproblema her m mi minste fra fødsel å ennu
sett heller inne hos ungen i 5tima på natta enn å pytte i ungen medikamenta
ORIGINAL: Cecilieee
Hei! Jeg bare lurer på om dere har prøvd Melatonin? Det er et hormon kroppen produserer naturlig for at vi skal sove, og blir ofte brukt mot jet-lag av folk som reiser mye. Vi bruker det til datteren vår som er 11 måneder. Riktignok fungerer det ikke optimalt på henne (som du kanskje skjønner er hun våken nå[;)]), men det kan jo være verdt å prøve istedenfor Vallergan.
ORIGINAL: solstråla
jeg ville forhørt meg med legen om melatonin, er en stor fan av det selv..[:)].
-Er det bare jeg som reagerte stærkt på melatonin[8|]
Jeg ble kav rusa jeg[&:] værste jeg har opplevd i hele mitt (nå) 17år lange liv..
ORIGINAL: LøveFisk i spionklær
Sitt oppe med henne til langt på kveld noen ganger og test det ut da. Se hva hun vil og la henne bestemme en gang.
ORIGINAL: Mamma til Theo
ORIGINAL: Niiiitah87Hvorfor det?[&:]
Hadde aldri gitt det te ein så liden onge.
Det er en kort kur datteren min får, med svært små doser...
Såvidt eg vett så e det avhengighetsskapandes.
det er allergimedisin!! Et antihistamin som virker søvndyssende...Du kan gå på Vallergran i 20 år uten å bli fysisk avhengig...Pediatriske leger er jo ikke helt på trynet heller når de ordinerer Vallergan til spebarn. De gjør jo det fordi det er trygt og ufarlig[;)]
ORIGINAL: arquinne
Høres ikke noe særlig ut.
Men kanskje første skritt er å kutte ut nattamming? Hun er jo 9 mnd, så det er jo ikke nødvendig å amme på natta lenger.
Vallergran
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Mamma til Theo
ORIGINAL: Niiiitah87Hvorfor det?[&:]
Hadde aldri gitt det te ein så liden onge.
Det er en kort kur datteren min får, med svært små doser...
Såvidt eg vett så e det avhengighetsskapandes.
det er allergimedisin!! Et antihistamin som virker søvndyssende...Du kan gå på Vallergran i 20 år uten å bli fysisk avhengig...Pediatriske leger er jo ikke helt på trynet heller når de ordinerer Vallergan til spebarn. De gjør jo det fordi det er trygt og ufarlig[;)]
Det e avhengighetsskapandes :)
Nei det er det ikke[;)] Les litt på lommelegen[;)] Det KAN være psykisk avhengighetsskapende[;)]