Det er sant.. Best å få søknadsprosessen ferdig tenker jeg, kan jo ta en hel evighet...
Ja ikke sant, godt å bare få den ferdig så kan dere roe ned med litt vanlig prøving i mellomtiden! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant.. Best å få søknadsprosessen ferdig tenker jeg, kan jo ta en hel evighet...
TakkJa ikke sant, godt å bare få den ferdig så kan dere roe ned med litt vanlig prøving i mellomtiden! Lykke til
Den siste uken har jeg vært opptatt med ny expansion i World of Warcraft. Så har helt glemt hvilken CD jeg er på, og har helt glemt mye av forumet. Er fortsatt innom en gang iblant, men blir nok opptatt utover måneden. Kommer til å prøve å holde meg på topp 1-20, i håp om å vinne ett babynest da.
Egentlig ikke så bra. Jeg sitter her og venter på en "naturlig" blødning, som sikkert aldri kommer. Kan ikke ta kontakt før den 10 med mindre den kommer. Og i september skjer det jo ingenting for jeg reiser bort, så da blir det ikke noe hormonell behandling, fordi gyn vil undersøke meg midt i å se hvordan det ser ut, så er to helt bortkasta måneder....Hvordan går det med deg?
Hurra!!! Gratulerer!!