Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraFikk nettopp svar på blodprøve nr to: fra 73 13DPO til 245 15 DPOSuperfornøyd
![]()

Har du trukt på «gravid» knappen i appen?Flytter inn hit9 dpo i dag og test fra morgenen i dag. Vis vedlegget 469285

JaHar du trukt på «gravid» knappen i appen?![]()
Litt skummelt men. Har du?Ikke enda, men gjør det på torsdag, da er ikm dagenJaLitt skummelt men. Har du?

Det er så godt med de ordene daHadde lovet meg selv å vente med vanlig digital, men etter jobb i dag klarte jeg ikke vente lenger allikevel… 12DPO
Vis vedlegget 469292

Ja, det er noe eget altså! Føles brått mer ekte ut, både for meg og mannenDet er så godt med de ordene da![]()

Haha, jeg har faktisk veldig lyst på twins så det hadde vært veldig velkomment fra min sideKanskje det er twins?![]()
![]()
Samboers side, not so much
SerJeg er 10 dpo i dag. Hatt symptomer som trøtthet, kvalme, tåkehode og sterke mensmurringer (har aldri pleid å ha dette som PMS symptom). Tok denne testen tidligere i morges, men føler jeg ser en svaaaak strek. Noen andre som også ser det?
Gratulerer 
Jeg ser også!!Jeg er 10 dpo i dag. Hatt symptomer som trøtthet, kvalme, tåkehode og sterke mensmurringer (har aldri pleid å ha dette som PMS symptom). Tok denne testen tidligere i morges, men føler jeg ser en svaaaak strek. Noen andre som også
SerGratulerer
![]()
Så bra det ikke bare er mine øyne som tuller! Takk<3 Får fortsette å teste for å se utviklingenJeg ser også!!![]()