Tålmodighetsprøven
Flørter med forumet
Synes den ser bra ut! Hadde heller tatt en ekstra blodprøve om du er veldig bekymret!!Har selvfølgelig tatt en ny test nå etter jobb
Hodet får virkelig kjørt seg om dagen
Vis vedlegget 468190
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den ser bra ut! Hadde heller tatt en ekstra blodprøve om du er veldig bekymret!!Har selvfølgelig tatt en ny test nå etter jobb
Vis vedlegget 468190
Tenker å gjøre det på fredag om jeg får lov, men er jo livredd for resultatet der ogsåSynes den ser bra ut! Hadde heller tatt en ekstra blodprøve om du er veldig bekymret!!

Denne testen er jo superfin spør du meg!Har selvfølgelig tatt en ny test nå etter jobb
Vis vedlegget 468190
Ikke stress med MakeSure hvertfall, de (mange forskjellige batch)har dårlig fargestoff. De siste testene mine ser også nesten like ut. 21 dpo i dag. Testen i går var første hvor jeg var usikker på om strekene var like tydelige eller ikke17dpo, naturlig nok veldig bekymret om dagen. Ser ingen stigning på testene i dag, burde vel synes mer forskjell nå som nivået av hcg er høyere?
Vis vedlegget 468169
Vis vedlegget 468170
Godt mulig de ikke er så gode lenger, men kan vel forvente litt stigning uansett?Ikke stress med MakeSure hvertfall, de (mange forskjellige batch)har dårlig fargestoff. De siste testene mine ser også nesten like ut. 21 dpo i dag. Testen i går var første hvor jeg var usikker på om strekene var like tydelige eller ikke

Hvis du legger fingre over dag 14 og 16 er det ganske tydelig stigning synes hvertfall jeg!Godt mulig de ikke er så gode lenger, men kan vel forvente litt stigning uansett?![]()
Hvis du legger fingre over dag 14 og 16 er det ganske tydelig stigning synes hvertfall jeg!Godt mulig de ikke er så gode lenger, men kan vel forvente litt stigning uansett?![]()
Godt poeng, ser stigning da jeg ogsåHvis du legger fingre over dag 14 og 16 er det ganske tydelig stigning synes hvertfall jeg!

Hvilket merke fikk du dye-stealer på?Dye-stealer i går og 3+ på clearblue i dagEr 5+0 eller 21dpo (el 05.08) Vis vedlegget 468214
hurra!Var på ferie i Polen og kjøpte en der, tror den het «pink» så tror ikke den finnes i NorgeHvilket merke fikk du dye-stealer på?hurra!
Ja, annenhver dag, det er jo kjempestigningGodt poeng, ser stigning da jeg også![]()
![]()

Sååå herligDye-stealer i går og 3+ på clearblue i dagEr 5+0 eller 21dpo (el 05.08) Vis vedlegget 468214
Grattis!!17dpo, naturlig nok veldig bekymret om dagen. Ser ingen stigning på testene i dag, burde vel synes mer forskjell nå som nivået av hcg er høyere?
Vis vedlegget 468169
Vis vedlegget 468170

Godt mulig det har stagner hos meg nå, mitt eneste vellykkede svangerskap hadde jeg dye stealer 16dpo, så hadde et lite håp om jeg fikk det samme nå, slik at jeg kunne slappe avVis vedlegget 468250
Dette er min 17 dpo, hvis det er til noe trøst. Ligner på da jeg hadde MA. Da jeg fødte et friskt barn var den sånn som din og økningen stagnerer litt når de er så sterke![]()

Har lik opplevelse som deg, men de gangene det har gått galt for meg har de vært mye svakere enn det du har. Forstår deg godt og skjønner at du ikke kan lande i graviditeten før ul. Kjenner på det samme selvGodt mulig det har stagner hos meg nå, mitt eneste vellykkede svangerskap hadde jeg dye stealer 16dpo, så hadde et lite håp om jeg fikk det samme nå, slik at jeg kunne slappe av
Men jeg forstår det kan variere fra gang til gang, og at de testene som finnes i dag ikke er de samme som i 2018
Jeg hadde en SA i juni, hvor testene ikke ble så sterke, så jeg er forbi det nå![]()
Håper sånn for deg at det går hele veienVis vedlegget 468262
18 dpo. Fikk 1-2 til i går (17 dpo). Tok hcg hos fastlege da jeg er innstilt på sa/ma. Spent på om det kan gå veien med svake tester også da![]()

Ja, jeg prøver å holde motet oppe, men usikkerheten og bekymringen er altoppslukende om dagenHar lik opplevelse som deg, men de gangene det har gått galt for meg har de vært mye svakere enn det du har. Forstår deg godt og skjønner at du ikke kan lande i graviditeten før ul. Kjenner på det samme selvJeg har dog troa på de testene dine altså!