Er 6+0Så kjipt! Hvilke uke er du i nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6+0Så kjipt! Hvilke uke er du i nå?
Har samme problemet med makesure testene, så skal ut å kjøpe noen nye tester idag, @ElskerJesus♡ har du en liste med de som er bra?Jaa, skriv de opp! Det var smilereader jeg testa med , håpløse graviditetstester som aldri blir sterkere. Men eggløsningstestene var ganske greie da![]()
Veldig rart at de ikke vil det. Du kan eventuelt ta kontakt med en lege på nett? Om det er er sykehus eller lignende i nærheten av der du bor som kan ta blodprøvene, så kan jo legen sende henvisningSå oppgitt over legekontoret har vert så urolig for noe er galt når jeg fortsatt har svake streker på graviditetstesten og flere graviditetstegn har forsvunnet. Ringte legesenteret for å ta blodprøve, men det ville de ikke gi meg. Har ikke første klntroll før 9 veker på veg Fikk tilbud om å levere en urinprøve. Tidlig ultralyd er dessverre long reiseveg for meg
Nei eg e jo ikkje ferdig å testa for min del, syns 11 og 32 har vært heilt ok for å finne graviditet tidlig, men syns ikkje strekene blir så sterke som dei burde, men er berre 17dpo med 200 i hCG, så gir dei ikkje opp heilt endoHar samme problemet med makesure testene, så skal ut å kjøpe noen nye tester idag, @ElskerJesus♡ har du en liste med de som er bra?
Jeg har 0011, men strekene blir ikke noe sterkere her heller. Ikke så mange alternativer her jeg bor desverre.. men fant en pk rsfu nå, og de har jeg vært fornøyd med i tidligere svangerskapNei eg e jo ikkje ferdig å testa for min del, syns 11 og 32 har vært heilt ok for å finne graviditet tidlig, men syns ikkje strekene blir så sterke som dei burde, men er berre 17dpo med 200 i hCG, så gir dei ikkje opp heilt endo
Tja, har sett ymse ifht rfsu i det siste og, dei slår jo ut seint, men vært rart fargestoff der også. Men går jo å prøveJeg har 0011, men strekene blir ikke noe sterkere her heller. Ikke så mange alternativer her jeg bor desverre.. men fant en pk rsfu nå, og de har jeg vært fornøyd med i tidligere svangerskap![]()

Åhh har du fått svar på hcg blodprøven fra i går?Nei eg e jo ikkje ferdig å testa for min del, syns 11 og 32 har vært heilt ok for å finne graviditet tidlig, men syns ikkje strekene blir så sterke som dei burde, men er berre 17dpo med 200 i hCG, så gir dei ikkje opp heilt endo
Ja, den va på 197Åhh har du fått svar på hcg blodprøven fra i går?![]()
så ganske så lik stigning som med Octavia, sistemann 
Høres jo veldig bra utJa, den va på 197så ganske så lik stigning som med Octavia, sistemann
![]()
Nokså lang veg til sjukehus lege på nett jeg ikke tenkt på som et alternativ engang! Skal vurdere det Takk for tips! Skal levere urinprøve på legekontoret i morgen. Så skal de se på den og vurdere opp i mot hvor langt jeg er på veg. Dersom den er fin håper eg at eg roer meg med det Om ikke må jeg nesten få tilbud om blodprøve, evt dra på tidlig ultralyd.Veldig rart at de ikke vil det. Du kan eventuelt ta kontakt med en lege på nett? Om det er er sykehus eller lignende i nærheten av der du bor som kan ta blodprøvene, så kan jo legen sende henvisningMayaklinikken feks
Denne var veldig fin å se. Jeg er 16 dpo idag og mine makesure på 32 og 11 ser like som dine. Håper min i morgen blir like sterk og fin som din idag4+3, 17dpo
Idag følgte makesure etter på styrke! Va vist tom for babyplan tidlig, så måtte øve på vanlig, likevell sterkere! Sånn reint statistisk skal hCG være rundt 300 nå.Vis vedlegget 467142Vis vedlegget 467143Vis vedlegget 467144Vis vedlegget 467145

Hcg nivået i går 5+4 var 5347. 2248 på torsdag. Er dette ok stigning?Ja, den va på 197så ganske så lik stigning som med Octavia, sistemann
![]()
Det såg ikkje veldig lovande ut, men samtidig er det mykje styr rundt makesure også ifht stigning. Eg syns sjølv dei trengte eit skikkelig boost på hCG for å følge etter stigningen på babyplan, så plutselig blir dei sterkereVis vedlegget 467187Syns ikke testene stiger som de skal, og litt for svake streker for 4+3? Har dere noen tanker om at dette kan gå veien? Jeg har bestilt time til blodprøver med fastlegen.. håper på at spiren klorer seg fast![]()

Ah! Sendte til fastlegen og var ikke særlig bekymret heldigvis. Jeg tar blodprøver idag og på fredag. Vet du hvor lenge det tar før disse blir tilgjengelig for legen?Det såg ikkje veldig lovande ut, men samtidig er det mykje styr rundt makesure også ifht stigning. Eg syns sjølv dei trengte eit skikkelig boost på hCG for å følge etter stigningen på babyplan, så plutselig blir dei sterkere![]()
Ah! Sendte til fastlegen og var ikke særlig bekymret heldigvis. Jeg tar blodprøver idag og på fredag. Vet du hvor lenge det tar før disse blir tilgjengelig for legen?
Mine tester ser nøyaktig ut som dine, og jeg er på samme dpo som deg. Jeg tok blodprøver i dag og skal igjen på fredag. Legen sa hun kom til å få svar ut i neste uke en gang. Hun var heller ikke bekymret. Jeg er likevel forberedt på dårlig nytt, men må bare klamrer meg til håpet! Har mistet to ganger tidligere i år, så bekymringene tar fort overhånd.Vis vedlegget 467187Syns ikke testene stiger som de skal, og litt for svake streker for 4+3? Har dere noen tanker om at dette kan gå veien? Jeg har bestilt time til blodprøver med fastlegen.. håper på at spiren klorer seg fast![]()
Det spørs heilt ka avtale legekontoret har med laboratoriet, er det Fürst vil du kunne logge deg inn sjølv, er det sjukehus så vil det være tilgjengelig iløpet av dagen, då får du nok svar i måroAh! Sendte til fastlegen og var ikke særlig bekymret heldigvis. Jeg tar blodprøver idag og på fredag. Vet du hvor lenge det tar før disse blir tilgjengelig for legen?