Våre tester

Det spørs heilt ka avtale legekontoret har med laboratoriet, er det Fürst vil du kunne logge deg inn sjølv, er det sjukehus så vil det være tilgjengelig iløpet av dagen, då får du nok svar i måro ☺️
Her er det sjukehus, men sjukt irriterande vikar som til tross for at prøvesvaret var klart kl 12 ikkje klarte å sende meg svaret idag innen arbeidstida....... det hadde legen min aldri gjort, hu hadde prioritert å brukt 37sek på å skrive svaret i ein melding uansett.. godt hu er tilbake på mandag❤️
off det er sjuuukt irriterende ja❤️ Fikk du svar på hcg prøven idag?❤️

Nei, var det eg ikkje gjorde.. jaja, testene stige fint så ikkje akkurat bekymra sånn sett ❤️
Så kjedelig! Du kan jo ringe inn i morgen å spør. Jeg har en veninne som jobber på helsesenteret som sjekka for meg, selv om fastlegen sendte melding en time etter haha❤️ godt du ikke er bekymret, men skjønner det er skikkelig irriterende❤️

Mine tester ser nøyaktig ut som dine, og jeg er på samme dpo som deg. Jeg tok blodprøver i dag og skal igjen på fredag. Legen sa hun kom til å få svar ut i neste uke en gang. Hun var heller ikke bekymret. Jeg er likevel forberedt på dårlig nytt, men må bare klamrer meg til håpet! Har mistet to ganger tidligere i år, så bekymringene tar fort overhånd.
Så trist å høre at du har mistet to ganger i år :Heartpink Åhh! Det er skikkelig kjipt når man føler det ikke går helt veien, men ja jeg klamrer meg fast til håpet enn så lenge. Tester helt sinnsykt mye da. Og de to siste testene i dag ser litt sterkere ut enn de jeg har hatt de siste dagene, og håper veldig på at det går riktig vei nå:Heartpink

Det spørs heilt ka avtale legekontoret har med laboratoriet, er det Fürst vil du kunne logge deg inn sjølv, er det sjukehus så vil det være tilgjengelig iløpet av dagen, då får du nok svar i måro ☺️
Her er det sjukehus, men sjukt irriterande vikar som til tross for at prøvesvaret var klart kl 12 ikkje klarte å sende meg svaret idag innen arbeidstida....... det hadde legen min aldri gjort, hu hadde prioritert å brukt 37sek på å skrive svaret i ein melding uansett.. godt hu er tilbake på mandag❤️
Skjønner at det er litt irriterende. Har du testet hcg nå? Jeg testet i dag og skal ta ny prøve på fredag.

Så kjedelig! Du kan jo ringe inn i morgen å spør. Jeg har en veninne som jobber på helsesenteret som sjekka for meg, selv om fastlegen sendte melding en time etter haha❤️ godt du ikke er bekymret, men skjønner det er skikkelig irriterende❤️
Ja, om hu ikkje gjer det før 09 i måro så kan eg ringa, har og ein venn som jobbe der :cool: lur idé! Men dei har sånn svar pasienter tid fra 08 - 09, så pleie å få melding då :) ja altså den der koblinga mellom kjedelig og sjukt irritert eksistere ikkje som gravid, alt e berre sjukt irriterande, aldri ein mellomting :laughing021

Skjønner at det er litt irriterende. Har du testet hcg nå? Jeg testet i dag og skal ta ny prøve på fredag.
Ja testa på mandag og idag☺️

Last edited:
Ja, om hu ikkje gjer det før 09 i måro så kan eg ringa, har og ein venn som jobbe der :cool: lur idé! Men dei har sånn svar pasienter tid fra 08 - 09, så pleie å få melding då :) ja altså den der koblinga mellom kjedelig og sjukt irritert eksistere ikkje som gravid, alt e berre sjukt irriterande, aldri ein mellomting :laughing021
Så bra❤️ Hahaha da er virkelig sant!

Så leit å høre. Jeg hadde kjemisk i uke 5+0 helt i slutten av juni/begynnelsen av juli, og for meg satt den første EL etter. Det sies jo at kroppen skal være ekstra fruktbar etter SA. Masse lykke til!

Mine tester var dessverre for svake. Begynte å blø idag, 18 dpo/4+4. så blir ingen aprilbaby på meg. Krysser fingrene for at mai blir en fin baby mnd for meg :Heartpink
Så trist ❤️ masse lykke til videre, hold motet oppe❤️

Måtte ringa inn ja:bored: men var på 470 så over dobling på under 2 døgn, så nøgd med det so far❤️ kjenne eg gidde ikkje styra med detta meir nei, så blir å vente på ultralyd nå, berre halvanna veke ☺️

19dpo, 4+5☀️☘️
Idag gjekk lufto totalt utav meg ifht testing med desse testane her. Makesure sin batch 32 ser jo totalt håplaus ut! BP sin er lik og Makesure batch 11 er mykje sterkare. Haha, er til å bli gal av mindre.
Kommer til å teste 2 dagar til, til 5+0, 21dpo og så er det the end! Orke ikkje rett og slett. Skal ta bilde av fulle rekker når eg e finito✨
For ordens skyld, alle e dyppa i samme urin.
20250814_131453.jpg20250814_131628.jpg20250814_131632.jpg20250814_131644.jpg

Back
Topp