Jeg fikk 5+5 og alt ser fint ut her foreløpig5+1 i dag, hadde håpet på 3+,![]()
Når fikk dere andre 3+?
Syns jo babyplan er ganske strek da.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 5+5 og alt ser fint ut her foreløpig5+1 i dag, hadde håpet på 3+,![]()
Når fikk dere andre 3+?

Ser ut som ein dårlig test, når du ser på kontrollstreken så er den myykje svakere enn teststreken, som betyr at teststreken har stjålet mykjr fargestoff, så den burde teoretisk sett sett ut som den nederst berre motsatt. Uansett har du nok hCG på mellom 30'000 og 200'000 så strimmeltester er ikkje å anbefale uansett, er som du sier, det er meir i startenSiden jeg skal til første time hos jordmor på mandag, så tok jeg en ny test bare sånn for sikkerhetsskyld. Under er det tre testene mine, øverst fra i dag (7+5), 6+2, og 4+0Ser at dere snakker mye om at de skal bli sterkere og at man skal få dye-stealer, men min har visst ikke blitt sterkere siden 6+2 hvertfall, og heller ikke noe dye stealer på meg
Men dere snakker da kanskje mer om på starten, og blei jo mye sterkere fra 4 til 6. Uansett, de er jo hvertfall ikke svake, så da regner jeg med alt er greit foreløpig
Hvis ikke får vi hvertfall vite det på tul på onsdag!
Vis vedlegget 467396Vis vedlegget 467397Vis vedlegget 467398
Min babyplan blei dye-stealer på 1000 i hCG, trengs nesten 3000 for å få 3+ på cb. Så du må nok smøra deg med tålmodighet nokre dagar til5+1 i dag, hadde håpet på 3+,![]()
Når fikk dere andre 3+?

så eg sendte ein semirolig melding om at eg var veldig klar over det fordi eg er gravid, og at eg gjerne ville vite resultatet. Hu svarte dagen etter at den var 197. Onsdag tok eg ny hCG prøve og utpå neste dag igjen ringte eg legekontoret og fikk vite resultatet sjølv fordi hu aldri sendte det (var 470). Så idag får eg denna meldingen av hu:
(og eg vedder på eg får melding av legen min når hu er tilbake på mandag der hCG svara står og at hu ber meg fortsette på blodfortynnande sprøyter og om eg trenge noko meir Ka I alle dager! Skulle til å skrive noe, men viska det ut (pust, du er voksen, ikke skriv noe du vil angre på) men ja, hadde blitt ordentlig irritertSom mange fekk med seg så tok eg hCG på mandag, og vikarlegen presterte å skrive: hCG er forhøyetså eg sendte ein semirolig melding om at eg var veldig klar over det fordi eg er gravid, og at eg gjerne ville vite resultatet. Hu svarte dagen etter at den var 197. Onsdag tok eg ny hCG prøve og utpå neste dag igjen ringte eg legekontoret og fikk vite resultatet sjølv fordi hu aldri sendte det (var 470). Så idag får eg denna meldingen av hu:
Vis vedlegget 467414
Ka i alle dagar feile denna legen? Altså eg tar hCG for å utelukke exu og oppdage SA tidlig så eg kan slutte å ta blodfortynnende sprøyter. Ikkje for å bekrefte ein graviditetsmistanke. Altså eg blir flau på hennas vegne, gjors hu på? Hu er den som er ansatt som barnelege i kommunen, så ikkje noko innleigd ung uerfaren vikar heller. Og når eg har bedt om resultatet ein gang, så med vilje sende hu ikkje inn neste liksom. Nokon som like å leka gud ovanfor pasientane sine ja. Kjenne eg blir så takknemlig for legen min når eg kommer borti slikt(og eg vedder på eg får melding av legen min når hu er tilbake på mandag der hCG svara står og at hu ber meg fortsette på blodfortynnande sprøyter og om eg trenge noko meir
)

Hehe, samme sa eg til meg når eg skulle svare hu første gangenKa I alle dager! Skulle til å skrive noe, men viska det ut (pust, du er voksen, ikke skriv noe du vil angre på) men ja, hadde blitt ordentlig irritert![]()
på toppen av gravidhormoner så komme det liksom røyk ut øyrene 
Dette er så irriterende! Faktisk så har jeg hatt flest lignende negative erfaringer med kvinnelige leger enn mannligeSom mange fekk med seg så tok eg hCG på mandag, og vikarlegen presterte å skrive: hCG er forhøyetså eg sendte ein semirolig melding om at eg var veldig klar over det fordi eg er gravid, og at eg gjerne ville vite resultatet. Hu svarte dagen etter at den var 197. Onsdag tok eg ny hCG prøve og utpå neste dag igjen ringte eg legekontoret og fikk vite resultatet sjølv fordi hu aldri sendte det (var 470). Så idag får eg denna meldingen av hu:
Vis vedlegget 467414
Ka i alle dagar feile denna legen? Altså eg tar hCG for å utelukke exu og oppdage SA tidlig så eg kan slutte å ta blodfortynnende sprøyter. Ikkje for å bekrefte ein graviditetsmistanke. Altså eg blir flau på hennas vegne, gjors hu på? Hu er den som er ansatt som barnelege i kommunen, så ikkje noko innleigd ung uerfaren vikar heller. Og når eg har bedt om resultatet ein gang, så med vilje sende hu ikkje inn neste liksom. Nokon som like å leka gud ovanfor pasientane sine ja. Kjenne eg blir så takknemlig for legen min når eg kommer borti slikt(og eg vedder på eg får melding av legen min når hu er tilbake på mandag der hCG svara står og at hu ber meg fortsette på blodfortynnande sprøyter og om eg trenge noko meir
)

Nydelige testerTror dette blir bra, fra øverste 9 til dagens 12 dpo nederst![]()

Lettet!Jeg fikk også 3+ når jeg var 5+1Wiii! 5+1 i dag og clearblue viser 3+!Lettet!
så herlig!! 

Wow så fin! GrattisGlemte helt og poste, men fikk dyestealer på lørdag! 4+5/19DPO
Vis vedlegget 467510
Positivt overraska siden det er den siste makesure testen jeg har i hus, og forventa ikke dyestealer denne gangen siden de har blitt så... opp og ned. Regner med det ryker med enn clearblue også da for å få 3+, meeeeen det må bli til uka en gang når jeg har fått lønn![]()

Oi! Da spørs det om en ikke er flink å venter på lønn alikavellWow så fin! Grattis
Apotek1 har tilbud nå med minus 30% for de digitale testene for medlemer (det var der jeg svidde av penger i helgen)![]()

Selv er jeg kanskje opp i 1000kr med kun en pp
Blir uansett dyrere enn matbutikker, apotek veit å sko seg på kvinnehelse. På spar kostet digital test 129kr, på apotekene rundt her var det ingen under 200kr.Wow så fin! Grattis
Apotek1 har tilbud nå med minus 30% for de digitale testene for medlemer (det var der jeg svidde av penger i helgen)![]()
Dette trengte jeg å se nå! Jeg har stressa med mine tester. MakeSure-pakke som slutter på 61 har ekstremt dårlig farge, mens den med 011 var mye bedre. Derfor har jeg trodd at batch 11 var bra. Og jeg har stressa for lite farge! Synes du batch 11 generelt var dårligere enn på andre merker?
Nei, 11 var bedre enn 32, og er jo vanlig test og sko ut ganske tidlig fordiom, på lav hCG. Syns den ser ganske lik ut som dei gamle MS egDette trengte jeg å se nå! Jeg har stressa med mine tester. MakeSure-pakke som slutter på 61 har ekstremt dårlig farge, mens den med 011 var mye bedre. Derfor har jeg trodd at batch 11 var bra. Og jeg har stressa for lite farge! Synes du batch 11 generelt var dårligere enn på andre merker?
men, den steig litt ujevnt, men fekk dye-stealer på alle likevell til slutt..