Våre tester

5+1. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken på Babyplan :joyful: Så hadde høye forhåpninger til 3+ på digital, men neida :wacky:

Vedlegg

• IMG_8538.jpeg
    IMG_8538.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 29
  • IMG_8539.jpeg
    IMG_8539.jpeg
    1 MB · Visninger: 30
Etter mye bekymring for at testene mine ikke blir sterkere så kjøpte jeg en cb digital... og jeg ble ganske glad for å se 3+ . Er 6+6 i dag.
Sjå der ja :excited001 ka strimeltest er det du bruker? (Så eg kan føre dei opp på svartelista:hilarious:)

Sjå der ja :excited001 ka strimeltest er det du bruker? (Så eg kan føre dei opp på svartelista:hilarious:)
Jaa, skriv de opp! Det var smilereader jeg testa med , håpløse graviditetstester som aldri blir sterkere. Men eggløsningstestene var ganske greie da :happy:

4+2, 16dpo❤️
Syns ikkje at MS stige så godt, så glad eg teste med babyplan og, for den stige akkurat slik den skal :love017
20250811_133611.jpg

Endelig kan jeg poste min egen test! Jeg laga denne tråden tidlig i depo land og hadde et håp om å få legge ut positiv test selv til slutt
De to øverste er tidligtest, strimmelen er vanlig. Tatt to dager for ikm
1000032195.jpg

Last edited:
Endelig kan jeg tråden min egen test! Jeg laga denne posten tidlig i depo land og hadde et håp om å få legge ut positiv test selv til slutt
De to øverste er tidligtest, strimmelen er vanlig. Tatt to dager for ikm
Vis vedlegget 467097
Så utrulig gøy! Gratulera :love017

Første gang jeg prøver å legge testene inn i Premom - noen som har noen formening om stigning og slikt her? Første er 9 dpo, siste er i dag, 12 dpo
IMG_9006.png

Så oppgitt over legekontoret har vert så urolig for noe er galt når jeg fortsatt har svake streker på graviditetstesten og flere graviditetstegn har forsvunnet. Ringte legesenteret for å ta blodprøve, men det ville de ikke gi meg. Har ikke første klntroll før 9 veker på veg Fikk tilbud om å levere en urinprøve. Tidlig ultralyd er dessverre long reiseveg for meg

Så oppgitt over legekontoret har vert så urolig for noe er galt når jeg fortsatt har svake streker på graviditetstesten og flere graviditetstegn har forsvunnet. Ringte legesenteret for å ta blodprøve, men det ville de ikke gi meg. Har ikke første klntroll før 9 veker på veg Fikk tilbud om å levere en urinprøve. Tidlig ultralyd er dessverre long reiseveg for meg
Så kjipt! Hvilke uke er du i nå?

Back
Topp