Har kun testa en type! Skal prøve en annen type testHar du kun testa med ein type test? Ville ha kjøpt nokre andre og sjekka om ståa er lik. Så lite hCG 5+5 e dessverre ikkje veldig oppløftande, men det er alltid håp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kun testa en type! Skal prøve en annen type testHar du kun testa med ein type test? Ville ha kjøpt nokre andre og sjekka om ståa er lik. Så lite hCG 5+5 e dessverre ikkje veldig oppløftande, men det er alltid håp![]()
Wow! Sjekk dei strekane der då, detta går veien

Sjå der jaEtter mye bekymring for at testene mine ikke blir sterkere så kjøpte jeg en cb digital... og jeg ble ganske glad for å se 3+ . Er 6+6 i dag.
ka strimeltest er det du bruker? (Så eg kan føre dei opp på svartelista
)Jaa, skriv de opp! Det var smilereader jeg testa med , håpløse graviditetstester som aldri blir sterkere. Men eggløsningstestene var ganske greie daSjå der jaka strimeltest er det du bruker? (Så eg kan føre dei opp på svartelista
)

Håper du senker skuldrene litt nåEtter mye bekymring for at testene mine ikke blir sterkere så kjøpte jeg en cb digital... og jeg ble ganske glad for å se 3+ . Er 6+6 i dag.

Ojj så stor forskjell på testene ja! Fine tester4+2, 16dpo
Syns ikkje at MS stige så godt, så glad eg teste med babyplan og, for den stige akkurat slik den skal
Vis vedlegget 467055

Babyplan er så mye bedre enn MakeSure..4+2, 16dpo
Syns ikkje at MS stige så godt, så glad eg teste med babyplan og, for den stige akkurat slik den skal![]()
Så fine testerEndelig kan jeg poste min egen test! Jeg laga denne posten tidlig i depo land og hadde et håp om å få legge ut positiv test selv til slutt
De to øverste er tidligtest, strimmelen er vanlig. Tatt to dager for ikm
Vis vedlegget 467097

Så utrulig gøy! GratuleraEndelig kan jeg tråden min egen test! Jeg laga denne posten tidlig i depo land og hadde et håp om å få legge ut positiv test selv til slutt
De to øverste er tidligtest, strimmelen er vanlig. Tatt to dager for ikm
Vis vedlegget 467097

Så kjipt! Hvilke uke er du i nå?Så oppgitt over legekontoret har vert så urolig for noe er galt når jeg fortsatt har svake streker på graviditetstesten og flere graviditetstegn har forsvunnet. Ringte legesenteret for å ta blodprøve, men det ville de ikke gi meg. Har ikke første klntroll før 9 veker på veg Fikk tilbud om å levere en urinprøve. Tidlig ultralyd er dessverre long reiseveg for meg