Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMen gutten vår så fikk jeg bare 2-3, enda godt ute i 5+++, og orka ikke jaget etter 3+. Og den gutten er 14 mnd![]()
Ja syns det er fælt å ikke få detJo men så er det også mange som får skyhøyt hcg hos legen men fortsatt ikke 3+ på cb så tror ikke man skal stole fult ut på at de digitale viser helt riktig. Men skjønner at du gjerne ønsker den bekreftelsen, jeg ventet også spent på den![]()
Og så må man huske at selv om du har så høyt i blodet, betyr ikke det at konsentrasjonen er den samme i urinjeg er 5+3. Men tok jo hcg prøve på torsdag som var 2248. Så då burde jo hcg nivået vertfall være over 3000 i dag, så da burde vell clearblue sin vist 3+ eller?![]()

Ja det er heilt santOg så må man huske at selv om du har så høyt i blodet, betyr ikke det at konsentrasjonen er den samme i urin![]()
![]()
Jeg fikk ikke 3+ før 6+0. Da testet jeg ikke mellom 5+4 og 6+0.Ja det er heilt santspent på om jeg klarer å holde meg til ul 1.9 eller om jeg kommer til å gå på før haha
![]()

Woohoo! Sjekk den stigningen då

Veldig interessant korleis ms og valmed berre bytta plass plutselig4+6 og ferdig testet?![]()
og vise viktigheten av at når ein teste for stigning bør ein teste med to ulike typer samtidigÅåååh så godt

JaÅåååh så godt![]()
Er så glad jeg valgte å teste til 3+! For en gledes følelseJaHeilt tullete hvor opphengt man blir i disse testene
nå er jeg ferdig med testingJa absoluttEr så glad jeg valgte å teste til 3+! For en gledes følelsenå er jeg ferdig med testing