Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå hei gratulerer!! Syns jeg kjenner deg igjen fra januar 24 gruppaJaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966
Jeg husker deg ogsåÅååå hei gratulerer!! Syns jeg kjenner deg igjen fra januar 24 gruppa![]()

Åååh, spennende! GratulererJaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966

What! Ka skjer her nåJaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966
håpe så virkelig at spira klamrer seg fast
gratuleraDet lurte jeg på ogsåWhat! Ka skjer her nåhåpe så virkelig at spira klamrer seg fast
gratulera
![]()
takk
Wow, gratulererJaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966
Du som ikke hadde troen fordi det var aksjer 3 dager før?
Slik kan det gå

StemmerWow, gratulererDu som ikke hadde troen fordi det var aksjer 3 dager før?
Slik kan det gå
![]()
problemet er at jeg da ikke startet på progesteron som jeg skulle, så nå har jeg panikk for at jeg har ødelagt alt ved å ikke bruke det. Vet ikke om jeg bør starte nå? Eller vente å se om testene blir litt sterkere?Trur eg iallefall berre hadde starta asapStemmerproblemet er at jeg da ikke startet på progesteron som jeg skulle, så nå har jeg panikk for at jeg har ødelagt alt ved å ikke bruke det. Vet ikke om jeg bør starte nå? Eller vente å se om testene blir litt sterkere?
Ja, det funker!Trur eg iallefall berre hadde starta asapog heller slutta om testene blei svakere!
Det er sant! Starter NÅTrur eg iallefall berre hadde starta asapog heller slutta om testene blei svakere!

Ja trur det, sakte men sikkert. Tippe rundt 200 i hCG nå, så rundt 400 på Tirsdag då, så nå bør strekene bli sterke kjapt framøveSer bra ut![]()

JaJa trur det, sakte men sikkert. Tippe rundt 200 i hCG nå, så rundt 400 på Tirsdag då, så nå bør strekene bli sterke kjapt framøve![]()
Ja, men har flytta fra kommunen eg har fastlege i, så fekk ikkje tid der, måtte henta eit skjema og reisa på sjukehuset her eg bur nå å ta blodprøver der. Føle dei gjors på å gjer seg vanskeligeJaSkulle du ta blodprøver?
![]()
men, eg stresse ikkje, så då går det heilt fint. Ska innom sjukehuset i måro, ingen fanari på kossen det fungere
Har du kun testa med ein type test? Ville ha kjøpt nokre andre og sjekka om ståa er lik. Så lite hCG 5+5 e dessverre ikkje veldig oppløftande, men det er alltid håp5+5 i dag og fortsatt svak test. Er Valmed test. Kjenner bekymringene siger inn på. Er det fortsatt håp?Vis vedlegget 467003