Våre tester

Jaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. 1000019188.jpg

Jaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966
What! Ka skjer her nå:excited001 håpe så virkelig at spira klamrer seg fast:happy093gratulera❤️

Jaja, jeg får henge litt her jeg da. Ihvertfall enn så lenge. Veldig svake tester 14dpo og 17 dager etter aksjer. Hadde ikke troa for hade blødning fra 9-12dpo, men testet for sikkerhetsskyld fordi jeg hadde en mye kortere og lettere "mens" enn jeg pleier. Vis vedlegget 466966
Wow, gratulerer :woot:Du som ikke hadde troen fordi det var aksjer 3 dager før?:joyful: Slik kan det gå:hello2:Heartred

Wow, gratulerer :woot:Du som ikke hadde troen fordi det var aksjer 3 dager før?:joyful: Slik kan det gå:hello2:Heartred
Stemmer :hilarious: problemet er at jeg da ikke startet på progesteron som jeg skulle, så nå har jeg panikk for at jeg har ødelagt alt ved å ikke bruke det. Vet ikke om jeg bør starte nå? Eller vente å se om testene blir litt sterkere?

Stemmer :hilarious: problemet er at jeg da ikke startet på progesteron som jeg skulle, så nå har jeg panikk for at jeg har ødelagt alt ved å ikke bruke det. Vet ikke om jeg bør starte nå? Eller vente å se om testene blir litt sterkere?
Trur eg iallefall berre hadde starta asap❤️ og heller slutta om testene blei svakere!

Ja❤️❤️ Skulle du ta blodprøver?❤️
Ja, men har flytta fra kommunen eg har fastlege i, så fekk ikkje tid der, måtte henta eit skjema og reisa på sjukehuset her eg bur nå å ta blodprøver der. Føle dei gjors på å gjer seg vanskelige :hilarious: men, eg stresse ikkje, så då går det heilt fint. Ska innom sjukehuset i måro, ingen fanari på kossen det fungere:facepalm::p

5+5 i dag og fortsatt svak test. Er Valmed test. Kjenner bekymringene siger inn på. Er det fortsatt håp?Vis vedlegget 467003
Har du kun testa med ein type test? Ville ha kjøpt nokre andre og sjekka om ståa er lik. Så lite hCG 5+5 e dessverre ikkje veldig oppløftande, men det er alltid håp:smiley-angelic001

Hei! Fra venstre: 11 dpo, 10 dpo og 9 dpo. Så redd for å miste igjen etter SA i juni. Krysser alt jeg har!

Vedlegg

• 20250811_054138.jpg
    20250811_054138.jpg
    1,3 MB · Visninger: 31
Back
Topp