Våre tester

Jeg skjønner veldig godt det. Opplevde selv en MA før mitt første barn som ble oppdaget på UL og ved neste graviditet så stolte jeg ikke på kroppen før jeg kjente masse liv. Så jeg kommer til å bestille flere ultralyder denne gangen også for å slippe å stresse så mye og ikke vite :love017
Privat ul blir så langt unna her.. så usikker hva jeg skal gjøre.. mulig jeg bestiller en 3-4 uker før den tidlige ul man får rundt uke 12..

Privat ul blir så langt unna her.. så usikker hva jeg skal gjøre.. mulig jeg bestiller en 3-4 uker før den tidlige ul man får rundt uke 12..
Aah, skjønner det. Fastlegen din har ikke ultralyd og kan ta det? Vet noen har det. Min har det, men ikke innvendig, så må da vente til det er stort nok og langt nok opp fra bekkenet til å ta vanlig utenpå magen. Men jeg vil gjerne ha UL i uke 6-7 :dead:

Aah, skjønner det. Fastlegen din har ikke ultralyd og kan ta det? Vet noen har det. Min har det, men ikke innvendig, så må da vente til det er stort nok og langt nok opp fra bekkenet til å ta vanlig utenpå magen. Men jeg vil gjerne ha UL i uke 6-7 :dead:
Nei, har ikke det her. Kan evt prøve å få legen til å sende henvisning til sykehuset og høre om en ekstra ul da..

6+0! Men testet ikke mellom 5+4 og idag.
Okei :happy: Jeg er bare 5+0 i dag og er litt usikker på eggløsning, så mulig jeg er 1-2 dager kortere også. Så spørs om jeg ryker på en dobbelpakning i morgen tilfelle den fortsatt viser 2-3 på tirsdag da :hilarious: Og evt en vanlig strektest for å se på styrken :smiley-angelic006

Tester i hytt og pine her:laughing002 men håper på en 3+ imorgen kanskje eller overimorgen..føler testene er så svake på normal sine tester :confused005

Vedlegg

• IMG_3023.jpeg
    IMG_3023.jpeg
    945,2 KB · Visninger: 26
  • IMG_3027.jpeg
    IMG_3027.jpeg
    900,7 KB · Visninger: 26
  • IMG_3015.jpeg
    IMG_3015.jpeg
    949,8 KB · Visninger: 26
Okei :happy: Jeg er bare 5+0 i dag og er litt usikker på eggløsning, så mulig jeg er 1-2 dager kortere også. Så spørs om jeg ryker på en dobbelpakning i morgen tilfelle den fortsatt viser 2-3 på tirsdag da :hilarious: Og evt en vanlig strektest for å se på styrken :smiley-angelic006
Lurt :D med dattera mi hoppet jeg rett fra 1-2 til 3+ ila en uke, så ble overrasket da det ikke ble slik nå. Har svidd av noen kroner på 2 pakning clearblue denne gangen!

IMG_3996.jpegHåper jeg er i riktig termingruppe ☺️ Men jeg lurte på en ting. Hadde eggløsning 23 juli, testet svakt positivt på clearblue ikke-digitalt i går, tok så en digital som viste «Gravid 1-2 uker», tok en ny clearblue ikke-digital i dag å da var streken sterkere, men jeg lurte på.. når fikk dere «gravid 1-2» på digital? Hvilken dpo var dere? Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.

Vis vedlegget 466310Håper jeg er i riktig termingruppe ☺️ Men jeg lurte på en ting. Hadde eggløsning 23 juli, testet svakt positivt på clearblue ikke-digitalt i går, tok så en digital som viste «Gravid 1-2 uker», tok en ny clearblue ikke-digital i dag å da var streken sterkere, men jeg lurte på.. når fikk dere «gravid 1-2» på digital? Hvilken dpo var dere? Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.
Varierer tror jeg, ut fra når det fester seg. Men fin stigning :joyful:

Vis vedlegget 466310Håper jeg er i riktig termingruppe ☺️ Men jeg lurte på en ting. Hadde eggløsning 23 juli, testet svakt positivt på clearblue ikke-digitalt i går, tok så en digital som viste «Gravid 1-2 uker», tok en ny clearblue ikke-digital i dag å da var streken sterkere, men jeg lurte på.. når fikk dere «gravid 1-2» på digital? Hvilken dpo var dere? Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.
Jeg hadde eggløsning 22. Juli og er 12 dpo i dag. Jeg skal prøve meg på en digital på tirsdag når jeg er 14 dpo. Litt usikker om jeg får 1-2 eller 2-3 da, blir spennende å se!

Back
Topp