Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiin strekIdag 4+5![]()

Håper på 3+ over helga her. Skal heldigvis bort i helga, så får evt ikke testa før tirsdagJeg tror jeg skal være sånn 4 uker og 4 dager og tok test i sted, håper det fortsetter å utvikle seg

Tror det er babystrek ja, fortsett å test annenhver dag for å se om styrken økerHei, helt ny i forumet og første gang jeg tar en test. Jeg er på dag 27 i suklusen min, usikker på hvor lenge den varer men 29-30 ish tror jeg. Jeg tok ut p-staven i juni så kan variere litt. Tok denne testen i dag og synes den skimter en liten strek, men den er jo veldig tynn? Hva tror dere? Kan det være skyggestrek?
Dette er nok ikke skyggestrek, den er rosa og selv om den er svak er den veldig tydelig!Hei, helt ny i forumet og første gang jeg tar en test. Jeg er på dag 27 i suklusen min, usikker på hvor lenge den varer men 29-30 ish tror jeg. Jeg tok ut p-staven i juni så kan variere litt. Tok denne testen i dag og synes den skimter en liten strek, men den er jo veldig tynn? Hva tror dere? Kan det være skyggestrek?

Tror det er fordi Flo er ikke norsk, og de regner litt ulik svangerskapslengde. Så er nørs sin som blir riktig for oss. Det jeg har gjort er å legge inn termindatoen du får i nørs inn i flo (i stede for å regne menstermin), da får du samme antall uker og dager tror jeg. Hvis dette var forståelig?Vet noen hvorfor det står på preglife og flo at jeg er 4+6. og på nørs står det 4+5? Har lagt inn samme dato haha![]()

Jaaa tusentakkTror det er fordi Flo er ikke norsk, og de regner litt ulik svangerskapslengde. Så er nørs sin som blir riktig for oss. Det jeg har gjort er å legge inn termindatoen du får i nørs inn i flo (i stede for å regne menstermin), da får du samme antall uker og dager tror jeg. Hvis dette var forståelig?![]()