Våre tester

Jeg tror jeg skal være sånn 4 uker og 4 dager og tok test i sted, håper det fortsetter å utvikle seg
Håper på 3+ over helga her. Skal heldigvis bort i helga, så får evt ikke testa før tirsdag :hilarious:

CD 28, 9dpo, (3+2 :hilarious: )B5, PP3✨
Fekk denne svake streken på tidligtest idag! Typisk slik test eg får 9dpo la eg merke til i dagboka, nå må den berre stige som den skal❤️
20250804_121146.jpg

Hei, helt ny i forumet og første gang jeg tar en test. Jeg er på dag 27 i suklusen min, usikker på hvor lenge den varer men 29-30 ish tror jeg. Jeg tok ut p-staven i juni så kan variere litt. Tok denne testen i dag og synes den skimter en liten strek, men den er jo veldig tynn? Hva tror dere? Kan det være skyggestrek?

Vedlegg

• IMG_7512.jpeg
    IMG_7512.jpeg
    214,1 KB · Visninger: 14
  • IMG_7511.jpeg
    IMG_7511.jpeg
    229,5 KB · Visninger: 14
  • IMG_7510.jpeg
    IMG_7510.jpeg
    196,6 KB · Visninger: 14
Hei, helt ny i forumet og første gang jeg tar en test. Jeg er på dag 27 i suklusen min, usikker på hvor lenge den varer men 29-30 ish tror jeg. Jeg tok ut p-staven i juni så kan variere litt. Tok denne testen i dag og synes den skimter en liten strek, men den er jo veldig tynn? Hva tror dere? Kan det være skyggestrek?
Tror det er babystrek ja, fortsett å test annenhver dag for å se om styrken øker :D

Dette er nok ikke skyggestrek, den er rosa og selv om den er svak er den veldig tydelig! :love017

Vet noen hvorfor det står på preglife og flo at jeg er 4+6. og på nørs står det 4+5? Har lagt inn samme dato haha❤️

Oki, så spennende! Tok den litt utpå dagen i dag, så kanskje ikke optimalt mtp konsentrasjon, men kanskje ta en ny en i morgen tidlig eller torsdag morgen da for å sjekke om den er mer tydelig. Har ikke mye symptomer, men kjente på litt murring nederst på magen i går og i dag :)

Vet noen hvorfor det står på preglife og flo at jeg er 4+6. og på nørs står det 4+5? Har lagt inn samme dato haha❤️
Tror det er fordi Flo er ikke norsk, og de regner litt ulik svangerskapslengde. Så er nørs sin som blir riktig for oss. Det jeg har gjort er å legge inn termindatoen du får i nørs inn i flo (i stede for å regne menstermin), da får du samme antall uker og dager tror jeg. Hvis dette var forståelig? :hilarious:

Tror det er fordi Flo er ikke norsk, og de regner litt ulik svangerskapslengde. Så er nørs sin som blir riktig for oss. Det jeg har gjort er å legge inn termindatoen du får i nørs inn i flo (i stede for å regne menstermin), da får du samme antall uker og dager tror jeg. Hvis dette var forståelig? :hilarious:
Jaaa tusentakk❤️❤️❤️

Back
Topp