Fantastisk!Tok disse i dag, så virker som det stemmer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!Tok disse i dag, så virker som det stemmer![]()
Fikk 1-2 forrige tirsdag, 2-3 på torsdag og testet ikke før igjen i dag, men da har det steget alle trinnene på en uke
har igjen 3 strimler så kommer sikkert til å bruke de opp, men da blir det stopp for testing og jeg får bare stole på kroppen til UL om to uker 

Heldige deg! Blir snart gal av å ikke få 3+. Testet senest i går 5+3 men den viser fortsatt kun 2-3….har ul om en uke men føler det er en evighet jo.Så kom den i dag tidlig, tror jeg er 5+1 eller 5+2Fikk 1-2 forrige tirsdag, 2-3 på torsdag og testet ikke før igjen i dag, men da har det steget alle trinnene på en uke
har igjen 3 strimler så kommer sikkert til å bruke de opp, men da blir det stopp for testing og jeg får bare stole på kroppen til UL om to uker
Vis vedlegget 466458
Usikker når jeg skal prøve meg på min siste digitale. Fikk dye stealer i dagSå kom den i dag tidlig, tror jeg er 5+1 eller 5+2Fikk 1-2 forrige tirsdag, 2-3 på torsdag og testet ikke før igjen i dag, men da har det steget alle trinnene på en uke
Vis vedlegget 466458
men så gøy at du fikk 3+ da!! 
Hvor langt på veg?Litt i tvil på om dette går veien.. Valmed test fra søndag og i dag, litt svakere i dag.
Selvfølgelig kjipt, men stresser ikke, det blir som det blir![]()
4+2 i dagHvor langt på veg?
Samme her, tror jeg venter til lørdag (5+3) for å være sikker på å få 3+Usikker når jeg skal prøve meg på min siste digitale. Fikk dye stealer i dagmen så gøy at du fikk 3+ da!!
![]()
Strekstyrke kommer an på merke på testen, noen har dårligere fargestoff enn andre merker og i tillegg kan jo konsentrasjonen på urinen variere. Så ville ikke bekymret meg enda hvis jeg var deg. Og prøøv å vent med flere digitale, bør ikke forvente 3+ før godt over 5+0. Jeg venter til 5+3 med neste digitale4+6 idag og en skikkelig angsfull dag. Redd, bekymret og stresset. Tror det begynner å gå opp for meg at jeg er gravid, og er så redd for å oppleve det jeg har gjort førClearblue viste 2-3 idag også, dum som tar den fordi jeg visste jo den kom til å vise 2-3
Redd streken burde vært sterkere idag..
Vis vedlegget 466509
Men sender en god klem, vet hvordan det er å bekymre seg halvt i hjel jeg også. Hvis det kan roe deg kan du be legekontoret om å komme å teste hcg i dag og på torsdag for eksempel, for å se etter dobling der?Er nok mye som kan påvirke, hvor lang syklus du har, når eggløsning faktisk var, hvor lang tid egget brukte på vegen ned for å implantere seg, også er jo hCg-nivåer veldig individuelt, både hvor høyt man får og hvor utviklingen. Så tenker er det er veldig mulig du får 3+ snartHeldige deg! Blir snart gal av å ikke få 3+. Testet senest i går 5+3 men den viser fortsatt kun 2-3….har ul om en uke men føler det er en evighet jo.

Jeg var litt usikker på om jeg skulle ta den i dag eller i morgen, men siden det var 5 dager siden forrige test som viste 2-3, så tenkte jeg at det kanskje var høy sannsynlighet for at det var høyt nok. Og det var det tydeligvis. Har også begynt å bli ganske kvalm siste dagene, og det er jo et tegn på økende hcg. Men alt er jo så individuelt, så man blir ikke klokere av å sammenligne seg med andre. Men godt å lufte tanker og se andres erfaringer allikevelUsikker når jeg skal prøve meg på min siste digitale. Fikk dye stealer i dagmen så gøy at du fikk 3+ da!!
![]()

Tok en ny babyplan og den ser ut til å ha økt greit siden søndag?Litt i tvil på om dette går veien.. Valmed test fra søndag og i dag, litt svakere i dag.
Selvfølgelig kjipt, men stresser ikke, det blir som det blir![]()

Blitt mer kvalm de siste dagene jeg også. Men klarer ikke betrygge meg med kvalme siden det ikke gikk bra den gangen jeg var mye kvalm og spydde.. men, må bare ta en dag om gangen og se det annJeg var litt usikker på om jeg skulle ta den i dag eller i morgen, men siden det var 5 dager siden forrige test som viste 2-3, så tenkte jeg at det kanskje var høy sannsynlighet for at det var høyt nok. Og det var det tydeligvis. Har også begynt å bli ganske kvalm siste dagene, og det er jo et tegn på økende hcg. Men alt er jo så individuelt, så man blir ikke klokere av å sammenligne seg med andre. Men godt å lufte tanker og se andres erfaringer allikevel![]()

Vet at mange tester ved morgenurin. Men oppgjennom åra har jeg funnet ut at 2.urin er best mtp konsentrasjon i urin. Dette kan også være individuelt. Men uansett viktig at du sammenligner tester tatt på samme tid på døgnetTok en ny babyplan og den ser ut til å ha økt greit siden søndag?
Herlighet for en selvpining. Tenk å heller tatt én test ved ikm og slått seg til ro med det![]()
Skulle til å kommentere det første bildet, kjenner ikkje til testen, men er det eg har forstått at det største problemet med MS og andre tester har vært dårlig fargestoff og dermed slike teite streker som ser svake ut!Tok en ny babyplan og den ser ut til å ha økt greit siden søndag?
Herlighet for en selvpining. Tenk å heller tatt én test ved ikm og slått seg til ro med det![]()