5+2! Min viste også 2-3 igårGratulerer! Hvor langt er du? Vil så gjerne prøve i dag igjen men den viste 2-3 i går så burde vel egentlig vente noen dager til…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2! Min viste også 2-3 igårGratulerer! Hvor langt er du? Vil så gjerne prøve i dag igjen men den viste 2-3 i går så burde vel egentlig vente noen dager til…
Privat ul blir så langt unna her.. så usikker hva jeg skal gjøre.. mulig jeg bestiller en 3-4 uker før den tidlige ul man får rundt uke 12..Jeg skjønner veldig godt det. Opplevde selv en MA før mitt første barn som ble oppdaget på UL og ved neste graviditet så stolte jeg ikke på kroppen før jeg kjente masse liv. Så jeg kommer til å bestille flere ultralyder denne gangen også for å slippe å stresse så mye og ikke vite![]()
Aah, skjønner det. Fastlegen din har ikke ultralyd og kan ta det? Vet noen har det. Min har det, men ikke innvendig, så må da vente til det er stort nok og langt nok opp fra bekkenet til å ta vanlig utenpå magen. Men jeg vil gjerne ha UL i uke 6-7Privat ul blir så langt unna her.. så usikker hva jeg skal gjøre.. mulig jeg bestiller en 3-4 uker før den tidlige ul man får rundt uke 12..

Hvertfall veldig fin økning, så vil tro den kommer straksFikk 2-3 14 dpo, og 2-3 igår 5+4. Håper jeg snart får 3+!!

Nei, har ikke det her. Kan evt prøve å få legen til å sende henvisning til sykehuset og høre om en ekstra ul da..Aah, skjønner det. Fastlegen din har ikke ultralyd og kan ta det? Vet noen har det. Min har det, men ikke innvendig, så må da vente til det er stort nok og langt nok opp fra bekkenet til å ta vanlig utenpå magen. Men jeg vil gjerne ha UL i uke 6-7![]()
Skader ikke å spørre, værste du får er et neiNei, har ikke det her. Kan evt prøve å få legen til å sende henvisning til sykehuset og høre om en ekstra ul da..
Og legg litt på mtp. stress og nerver pga. MA før.Skal høre over helgaSkader ikke å spørre, værste du får er et neiOg legg litt på mtp. stress og nerver pga. MA før.

Jeg skal kjøpe ny digital i morgen tror jeg, så skal teste på tirsdag og håper også på 3+ daDye stealer og 3+, endelig! Nå er det slutt på testing!
Hvor langt på vei er du i dag?6+0! Men testet ikke mellom 5+4 og idag.Jeg skal kjøpe ny digital i morgen tror jeg, så skal teste på tirsdag og håper også på 3+ daHvor langt på vei er du i dag?
Okei6+0! Men testet ikke mellom 5+4 og idag.
Jeg er bare 5+0 i dag og er litt usikker på eggløsning, så mulig jeg er 1-2 dager kortere også. Så spørs om jeg ryker på en dobbelpakning i morgen tilfelle den fortsatt viser 2-3 på tirsdag da
Og evt en vanlig strektest for å se på styrken 
LurtOkeiJeg er bare 5+0 i dag og er litt usikker på eggløsning, så mulig jeg er 1-2 dager kortere også. Så spørs om jeg ryker på en dobbelpakning i morgen tilfelle den fortsatt viser 2-3 på tirsdag da
Og evt en vanlig strektest for å se på styrken
![]()
Håper jeg er i riktig termingruppe Varierer tror jeg, ut fra når det fester seg. Men fin stigningVis vedlegget 466310Håper jeg er i riktig termingruppeMen jeg lurte på en ting. Hadde eggløsning 23 juli, testet svakt positivt på clearblue ikke-digitalt i går, tok så en digital som viste «Gravid 1-2 uker», tok en ny clearblue ikke-digital i dag å da var streken sterkere, men jeg lurte på.. når fikk dere «gravid 1-2» på digital? Hvilken dpo var dere? Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.

Jeg hadde eggløsning 22. Juli og er 12 dpo i dag. Jeg skal prøve meg på en digital på tirsdag når jeg er 14 dpo. Litt usikker om jeg får 1-2 eller 2-3 da, blir spennende å se!Vis vedlegget 466310Håper jeg er i riktig termingruppeMen jeg lurte på en ting. Hadde eggløsning 23 juli, testet svakt positivt på clearblue ikke-digitalt i går, tok så en digital som viste «Gravid 1-2 uker», tok en ny clearblue ikke-digital i dag å da var streken sterkere, men jeg lurte på.. når fikk dere «gravid 1-2» på digital? Hvilken dpo var dere? Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.