Våre tester

19dpo (4+4)

Denne dagen har gått i ett og jeg var litt usikker på om jeg skulle teste nå i ettermiddag, for urinen var veeeldig lys. Så var redd jeg skulle bli skuffet over resultatet. Men det ble jeg ikke :smiley-angelic001 :Heartred
IMG_3909.jpeg

20dpo (4+5) Nå begynner streken å bli sterk og fin altså. Kvalmen har begynt å melde seg også. Tenker å ta en digital til helga. Livredd i grunn, for jeg har aldri opplevd å få 3+. Men jeg har heller aldri hatt så sterke tester som nå heller da. Så tenker jeg venter til enten lørdag eller søndag, for å være sikker :Heartred IMG_3924.jpeg
IMG_3931.jpeg

20dpo (4+5) Nå begynner streken å bli sterk og fin altså. Kvalmen har begynt å melde seg også. Tenker å ta en digital til helga. Livredd i grunn, for jeg har aldri opplevd å få 3+. Men jeg har heller aldri hatt så sterke tester som nå heller da. Så tenker jeg venter til enten lørdag eller søndag, for å være sikker :Heartred Vis vedlegget 448696
Vis vedlegget 448697
Så sterk og fin test! Tror absolutt du får 3+ i helgen :)

Jeg fikk forrige helg (5+6) 2-3 på digital, og tenkte umiddelbart at det ble abort. Men UL 6+2 viste et fint bankende hjerte og jeg ble satt to dager frem til 6+4♥️ Vil bare gi et råd til alle om at testene nødvendigvis ikke viser helt korrekt status♥️
God påminnelse, tusen takk :Heartred

Jeg fikk forrige helg (5+6) 2-3 på digital, og tenkte umiddelbart at det ble abort. Men UL 6+2 viste et fint bankende hjerte og jeg ble satt to dager frem til 6+4♥️ Vil bare gi et råd til alle om at testene nødvendigvis ikke viser helt korrekt status♥️
Veldig fint at du skriver det❤️ Takk!! Har vært (og er) veldig spent på å ta ny CB digital, dor å få 3+, men skal ta til meg at det ikke er gitt at det er noe galt om jeg ikke får det.

Veldig fint at du skriver det❤️ Takk!! Har vært (og er) veldig spent på å ta ny CB digital, dor å få 3+, men skal ta til meg at det ikke er gitt at det er noe galt om jeg ikke får det.
Til og med strimlene jeg har brukt har vist forskjellig styrke fra dag til dag, og svakere på morgen enn på kveld. Jeg stressa forrige helg når jeg leste om alle som fikk 3+ og jeg fortsatt sto på 2-3. Og jeg krysser alt jeg har for at dere får se liv på deres UL♥️♥️

I følge menstermin hører jeg til i juli så her kommer jeg seilende inn i siste liten men tipper jeg blir flyttet til august hvis dette går veien :p

Vedlegg

• IMG_4418.jpeg
    IMG_4418.jpeg
    529,1 KB · Visninger: 21
  • IMG_4421.jpeg
    IMG_4421.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 21
  • IMG_4427.jpeg
    IMG_4427.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
Back
Topp