Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo helt topp ut!Tester fra 9 dpo til i dag 15 dpo (4+0) Vis vedlegget 448393
Klarte du å la være å teste før 4+6, eller har du testet tidligere også?Kanskje jeg tørr bli med her enn så lenge Hadde litt svake tester i starten. Fryseforsøk ivf her. Fikk denne testen i dag 4+6
Jeg testet 13dpo først. Har testet flere ganger etterpå også. Fikk nokså svake tester 13-14dpo, men så har de økt i styrke. Håper alt er som det skal. Har opplevd både kjemisk og MA tidligere. Har også to vellykkede svangerskap bak megKlarte du å la være å teste før 4+6, eller har du testet tidligere også?
Det tror jeg! Ligner på den jeg fikk i går 5+1. Da fikk jeg 3+5+0. Har svidde desverre av den digitale testen i går tror kanskje jeg har kunnet få 3+ på denne?
Har skjønt at der litt ulike tidspunkt folk får 2-3 og 3+ på digital. Jeg har bare tatt to digitale. Den ene gangen var jeg 4+5, og fikk 2-3, og tok igjen på 5+3, og fikk da 3+I dag er det ni dager siden innsett av fryst femdagers blastocyst = 14 dpo - og (4+0 ifølge Spiren sin terminkalkulator ved ivf). Ikke turt å ta digital enda.. Ønsker å få 2-3.. Hvor lenge bør man vente? Bruker to ulike batcher med makesure, som har forskjellig fargestoff.. og litt ulik konsentrasjon på urin, hehe. Tester både morgen og kveld.
Dette er mitt femte innsett, og hadde en kjemisk i vår ved ivf, ellers ikke fått positive tester på 2,5 års prøving. Går på prednisolon nå. Håper sånn det skal gå denne gangen Første test er 5 dpt. Deretter 2-3 (4) per dag. Ja, helt testegæren… Offisiell testdag førstkommende fredag, 14 dager etter innsett (= 19 dpo).
Og ja, de ligger skjevt for jeg var ganske trøtt da jeg tok bilde av testen innen fem min..