Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om flere som aldri får 3+ selv ol alt er fint med lille og hcg prøver tilsier at de skulle fått 3+Jeg er 5+6 i dag, men får fortsatt 2+3. Ved blodprøve 15 DPO hadde jeg en HCG på 518. Burde jeg ikke fått 2+3 nå? Er fortsatt nesten 2 uker igjen til TUL, så har bestilt meg time på Volvat førstkommende fredag
Takk for svar Har veldig lite symptomer i tillegg, og det uroer meg litt selv om jeg er glad til jeg slipper kvalme ect.Har hørt om flere som aldri får 3+ selv ol alt er fint med lille og hcg prøver tilsier at de skulle fått 3+
Jeg fikk også svak test 8 dpo , masse stikkende " smerter " venstre side . Holdt på slik mange dager , fra 6-7 dpo..så jeg er helt sikker på det du sier og oppleverer det samme som jeg opplever , jeg gleder meg til ultralyd og få d bekreftet at det festet seg derVed 5 dagers blasto? Da er jo celledelingen ferdig?
Jeg har alltid lest at det er mulig å kjenne, og jeg nekter å tro at det var tilfeldig siden jeg allerede testet positivt 8 dpo
Ser fine ut Jeg fikk 2-3 i morges (4+1),de to testene like over er tatt på samme urin.Dagens test 15 dpo nederst
De hvite/vanligtestene er tatt 10, 11, 13 og 15 dpo. Øverste test fra 10 dpo.
Hvor sterk må en test være for å få 2-3? Hvilken dpo fikk dere 2-3 uker digital?
Hvor mange uker eller dpo er det lengste du har kommet tidligere? Det her ser jo veldig lovende ut
Slik har det vært til meg også. Og har lest at det er vanlig Det varierer hvor konsentrert urinen er, og så tidlig er det ikke mye som må til for å påvirke både opp og ned i styrkeLitt mild panikk her i gården i går da testen plutselig så svakere ut, og jeg hadde lite symptomer. Men i dag er den sterkere igjen? Hva tenker dere, kunne det vært noe feil med testen, mer utvannet urin, eller tror dere det er ett dårlig tegn?
Kjenner jeg har lyst til å være mer avslappet enn jeg er, haha!