Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om flere som aldri får 3+ selv ol alt er fint med lille og hcg prøver tilsier at de skulle fått 3+Jeg er 5+6 i dag, men får fortsatt 2+3. Ved blodprøve 15 DPO hadde jeg en HCG på 518. Burde jeg ikke fått 2+3 nå? Er fortsatt nesten 2 uker igjen til TUL, så har bestilt meg time på Volvat førstkommende fredag
Takk for svar Har veldig lite symptomer i tillegg, og det uroer meg litt selv om jeg er glad til jeg slipper kvalme ect.Har hørt om flere som aldri får 3+ selv ol alt er fint med lille og hcg prøver tilsier at de skulle fått 3+
Jeg fikk også svak test 8 dpo , masse stikkende " smerter " venstre side . Holdt på slik mange dager , fra 6-7 dpo..så jeg er helt sikker på det du sier og oppleverer det samme som jeg opplever , jeg gleder meg til ultralyd og få d bekreftet at det festet seg derVed 5 dagers blasto? Da er jo celledelingen ferdig?
Jeg har alltid lest at det er mulig å kjenne, og jeg nekter å tro at det var tilfeldig siden jeg allerede testet positivt 8 dpo
Ser fine ut Jeg fikk 2-3 i morges (4+1),de to testene like over er tatt på samme urin.Dagens test 15 dpo nederst
De hvite/vanligtestene er tatt 10, 11, 13 og 15 dpo. Øverste test fra 10 dpo.
Hvor sterk må en test være for å få 2-3? Hvilken dpo fikk dere 2-3 uker digital?