Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, kjedelig! kanskje det bare var noe galt med den, kan skje..Hadde spart en siste digital til i dag, men så må jeg ha vært for slumsete da jeg tok testen
Vis vedlegget 330534
Det varierer litt hvordan stripene reagerer, f.eks i starten når det er lite hcg i urinen vil det meste reagere der det treffer stripa først (der antistoffet med farge sitter, det aktiveres og danner farge når et hcg-molekyl binder seg). senere, når det er mer hcg i urinen vil fargen bli mer jamn fordi det da er nok hcg til å reagere over hele stripa.Synes deler av stripene er sterkere, noen som vet grunnen til det og om det i det hele tatt betyr noe?
Åååå!!! Jeg er så uendelig glad på dine vegne (og for at vi kom i samme termingruppe)
Ser strek! Hadde garanterte testa daglig om jeg hadde nok testerFlere enn meg som ser en svak skygge her? 11 dpo i dag. Vil så gjerne den skal bli positiv! Bør jeg teste ny allerede i morgen, eller vente to dager?
Så spennende!!! Mannen min så det når jeg redigerte bilde. Ser den også godt når jeg legger en lommelykt bak. Jeg er testoman, så har igjen bare en clearblue rask deteksjon. Får ta den i morgen tidlig, så får jeg bare kjøpe flere testerSer strek! Hadde garanterte testa daglig om jeg hadde nok tester
Takk! <3 Veldig koselig å være i samme gruppe og følge hverandre på vegenÅååå!!! Jeg er så uendelig glad på dine vegne (og for at vi kom i samme termingruppe)
Takk! <3 Veldig koselig å være i samme gruppe og følge hverandre på vegenÅååå!!! Jeg er så uendelig glad på dine vegne (og for at vi kom i samme termingruppe)
Har av en eller annen grunn mer konsentrert urin på ettermiddag om jeg holder meg, og fikk svak, men mer synlig strek på strimmelen. Måtte bare prøve en digital og fikk gravid 1-2 ukerSer strek! Hadde garanterte testa daglig om jeg hadde nok tester
Jeg fikk heller ikke supersterke streker, men hadde høyt hcg tall, så tror bare det er dårlig fargestoff på enkelte testerEr makesure-testene litt svake/trege eller hva er deres erfaring? 15 dpo og 4+1 i dag og skulle jo tro at streken var litt sterkere nå. Stigningen er fin heldigvis