Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt utenom på en måte.. men har noen brukt de digitale med ukeindindikator og fått feil uker? Jeg får feil uker hver gang jeg er gravid.. står alltid lenge på 1-2 uker, så kommer endelig 2-3 uker, og har aldri fått 3+ før jeg er nesten 7 uker eller mer.. jeg må slutte å bruke de.. blir jo nervøs! Men klarte ikke å dy meg denne gangen heller! Og når jeg var 3+4 så fikk jeg 1-2 uker (som er riktig), men nå idag når jeg er 4+3 uker så fikk jeg fortsatt 1-2 uker... bare lurer på om andre opplever det samme! Har ikke mista noen av babyene, selv om resultatet på testene var stressende..
Godt å høre jeg ikke er alene! Har lest litt rundt, og er visst mange som får for få uker..Jeg fikk 1-2 i dag selv om jeg skal være 4+3
Når man HAR tester er det veldig vanskelig å ikke sjekke stigning. Og FOR en stigning! Nest nederst er mandag (tror jeg)
Hm. Har litt uregelmessig sjæl. Tror det var den dagen jeg forventa mensenHvor langt var du på vei når du tok nest nederste? Tok disse igår og idag. Men så uregelmessig syklus at jeg ikke vet helt hvor langt jeg er på vei
Vis vedlegget 330256 Hei! Er bare 8 dpo, men synes jeg kan skimte en svak strek? Hva synes dere? Vis vedlegget 330255
Strek der!Vis vedlegget 330256 Hei! Er bare 8 dpo, men synes jeg kan skimte en svak strek? Hva synes dere? Vis vedlegget 330255
3+ i dag, 5+1
Det gir lettelse
Men likevel vanskelig tid til ultralyd