Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble litt testegal denne gangen...
og er det noen andre enn meg som prøvde RFSU tidligtestene? De var dårlige de.. bare utrolig svak strek, til og med på 12DPO når jeg fikk sterk strek på en vanlig IKKE tidlig test..
Litt utenom på en måte.. men har noen brukt de digitale med ukeindindikator og fått feil uker? Jeg får feil uker hver gang jeg er gravid.. står alltid lenge på 1-2 uker, så kommer endelig 2-3 uker, og har aldri fått 3+ før jeg er nesten 7 uker eller mer.. jeg må slutte å bruke de.. blir jo nervøs! Men klarte ikke å dy meg denne gangen heller! Og når jeg var 3+4 så fikk jeg 1-2 uker (som er riktig), men nå idag når jeg er 4+3 uker så fikk jeg fortsatt 1-2 uker... bare lurer på om andre opplever det samme! Har ikke mista noen av babyene, selv om resultatet på testene var stressende..
Enig! For en sterk og fin strek på den sisteJeg digger å teste etter stigning! Like god følelse hver gang streken kommer fram
Ja, jeg ble så glad av hvor sterk den streken var at jeg løp og vekte mannen for å vise hanEnig! For en sterk og fin strek på den siste
Så fine tester!Vis vedlegget 330137 Vis vedlegget 330137 Vis vedlegget 330138
Ser ut for at det går rette veien. 4+1 idag!