Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sent svar, men er enig i at strekene på make sure aldri blir supersterk se min som eksempel, 11 dpo, 12 dpo, 13 dpo og 14 dpo. Fikk positiv digital 11 dpo, da er jo streken knapt synlig på strimmeltesten.Er makesure-testene litt svake/trege eller hva er deres erfaring? 15 dpo og 4+1 i dag og skulle jo tro at streken var litt sterkere nå. Stigningen er fin heldigvis
Denne testen fikk jeg på onsdag, til alles store overraskelse! Jeg testet egentlig for å vifte en negativ test foran mannen så jeg kunne si «der ser du, man kan grine litt og være hormonell uten å være preggis!». Karmaen slo fint tilbake da testen ble positiv før jeg rakk å legge den den
Dette blir vår nr. 3 hvorav begge storesøskene er resultater av hormonbehandling og årevis av prøving. Denne gangen ble det positiv test etter en runde i senga hvor kondomet ble glemt
Litt sent svar, men er enig i at strekene på make sure aldri blir supersterk se min som eksempel, 11 dpo, 12 dpo, 13 dpo og 14 dpo. Fikk positiv digital 11 dpo, da er jo streken knapt synlig på strimmeltesten.
Jeg er 20dpo og har enda ikke fått like sterk strek på teststreken som kontrollstreken Hadde litt lav hcg når jeg tok blodprøve, men stigningen var bra. Blir bekymret nå.Ja ikke sant! I dag 18 dpo / 4+4 fikk jeg endelig en skikkelig bra strek
Jeg er 20dpo og har enda ikke fått like sterk strek på teststreken som kontrollstreken Hadde litt lav hcg når jeg tok blodprøve, men stigningen var bra. Blir bekymret nå.
Takk for betrygging Tror bare jeg fikk en støkk når første hcg-måling var lav. Er så redd for å skulle miste etter flere års prøvingNei men du, tenk så enorm forskjell det er i hcg-nivå på denne tiden da. Når man ser på de tabellene så er det jo på en måte fra «ingenting» til «alt» som er normalt. Hvis du har bra stigning så må du ikke bekymre deg
Dette så da ikke ut som dårlig stigning?Litt redd for dårlig stigningnoen som har erfaring med make sure sine tester. Bare vanlig tester, ikke tidlig.Vis vedlegget 331141
Blir så stressa av å kikke på de testeneså det er fint at noen kan nyansere litt for megDette så da ikke ut som dårlig stigning?