Våre tester ❤️

Hvor sterk må en strimmel være for at digital skal slå ut med 3+? Noen som har bilde av sin strimmel hvor digital slo ut til 3+ å vise met? :)
20230930_192615.jpg

Trodde faktisk ikke den kom til å slå ut på 3+, men kan være den ene avviker fra den andre, ikke godt å si :hilarious:

Last edited:
Nervøsiteten når strekene ikke er så sterke som man skulle ønsket… den er i hvert fall ikke blitt noe svakere :smiley-angelic001 Tatt på ganske utvanna urin, så tenkte å ta ny på 2. urin etter å ha sett mange gjøre det

Vis vedlegget 416447

Fra i går til sammenligning:
Vis vedlegget 416448
4239674F-7220-4B05-8D7F-5F5CD6965947.jpeg
Jeg tok å testa for å se hvor stor forskjell det er. Øverste er 1.urin og nederste er 2.urin, samme dagen. VELDIG stor forskjell :oops:

Den stigningen er jo kjempebra♥️
Jeg håper det. Ser jo egentlig selv at den er bra og hadde sagt det samme til andre. I tillegg dobles vel hcg hver 48. time (som jeg før har minna andre på her inne :hilarious: ), så jeg kan være veldig fornøyd med de testene når jeg har fått det litt på avstand:shy: og tusen takk ❤️

Jeg håper det. Ser jo egentlig selv at den er bra og hadde sagt det samme til andre. I tillegg dobles vel hcg hver 48. time (som jeg før har minna andre på her inne :hilarious: ), så jeg kan være veldig fornøyd med de testene når jeg har fått det litt på avstand:shy: og tusen takk ❤️
Jeg holdt på på akkurat samme måte på starten av dette svangerskapet(frykt etter SA). Men den stigningen du har der er helt objektiv veldig bra♥️

Back
Topp