Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ikke mange dagene før jeg kan ta digital ser jeg!

Gratulerer, så deilig!!Vis vedlegget 416428
Trodde faktisk ikle den kom til å slå ut på 3+, men kan være den ene avviker fra den andre, ikke godt å si![]()
Såpass ja. Mim var ganske sterk i går. Får se når jeg tar en strimmel over helga daVis vedlegget 416428
Trodde faktisk ikle den kom til å slå ut på 3+, men kan være den ene avviker fra den andre, ikke godt å si![]()

Gratulerer, så deilig!!
Nervøsiteten når strekene ikke er så sterke som man skulle ønsket… den er i hvert fall ikke blitt noe svakereTatt på ganske utvanna urin, så tenkte å ta ny på 2. urin etter å ha sett mange gjøre det
Vis vedlegget 416447
Fra i går til sammenligning:
Vis vedlegget 416448

4+6! Kanskje jeg også får 3+ snart daTakk! Var forrige uke, 4+6men ja, var deilig å få den
![]()
Jeg har spart en test kun for det!Tatt på 2. urin idag:
Vis vedlegget 416454
Gårsdagens:
Vis vedlegget 416455
Ser ut som det er stigning, om så litt sent. Håper sånn på et lite hopp til i morgen!
Åh, så bra!! TakkEr jo kjempe fin stigning!!

Åh, så bra!! Takk![]()
våkna og følte meg skikkelig negativ i dag, så må prøve å snu tankegangen. Dette kan jo gå fint
![]()
Tusen takk!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumetDette SKAL gå fint![]()
Jeg vet! Så godt å vite at det er så mange andre halvgale, bekymringsfulle, analytiske kvinnemennesker der uteTusen takk!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumet![]()
![]()

Så fin stigning!!Tatt på 2. urin idag:
Vis vedlegget 416454
Gårsdagens:
Vis vedlegget 416455
Ser ut som det er stigning, om så litt sent. Håper sånn på et lite hopp til i morgen!

Den stigningen er jo kjempebraTatt på 2. urin idag:
Vis vedlegget 416454
Gårsdagens:
Vis vedlegget 416455
Jeg håper det. Ser jo egentlig selv at den er bra og hadde sagt det samme til andre. I tillegg dobles vel hcg hver 48. time (som jeg før har minna andre på her inneDen stigningen er jo kjempebra![]()
), så jeg kan være veldig fornøyd med de testene når jeg har fått det litt på avstand
og tusen takk Jeg holdt på på akkurat samme måte på starten av dette svangerskapet(frykt etter SA). Men den stigningen du har der er helt objektiv veldig braJeg håper det. Ser jo egentlig selv at den er bra og hadde sagt det samme til andre. I tillegg dobles vel hcg hver 48. time (som jeg før har minna andre på her inne), så jeg kan være veldig fornøyd med de testene når jeg har fått det litt på avstand
og tusen takk
![]()