Våre tester ❤️

Melder en liten forsiktig «hurray» her for første gang.:smiley-ashamed005
Fikk positiv på vanlig CB dagen før IKM, og 1-2 med CB Digital på selve IKM. Etter SA og noen kjemiske tørr jeg ikke å håpe, og blir redd når jeg finner meg selv i å glede meg… I går bestilte jeg 2xdigital og 2xvanlig test til og med. Her blir det testing hver dag i 9 mnd :dance011neida, joda, neida, joda, neida.

Er 4+3 i dag.
Kanskje jeg får 2-3 på digitaltest i morgen?

Vedlegg

• IMG_8121.jpeg
    IMG_8121.jpeg
    958,8 KB · Visninger: 41
  • IMG_8127.jpeg
    IMG_8127.jpeg
    951,7 KB · Visninger: 41
Last edited:
Melder en liten forsiktig «hurray» her for første gang.:smiley-ashamed005
Fikk positiv på vanlig CB dagen før IKM, og 1-2 med CB Digital på selve IKM. Etter SA og noen kjemiske tørr jeg ikke å håpe, og blir redd når jeg finner meg selv i å glede meg… I går bestilte jeg 2xdigital og 2xvanlig test til og med. Her blir det testing hver dag i 9 mnd :dance011neida, joda, neida, joda, neida.

Er 4+2 i dag.
Kanskje jeg får 2-3 på digitaltest i morgen?
Jeg dæver :laughing021

Huff… :shy: Tusen takk dere ❤️
Vi støtter hverandre, som Luna94 sier, 1. trimester er bare bekymringer! Vi forstår :Heartred Men testene er veldig fine og sterke og har nydelig stigning!

Vi støtter hverandre, som Luna94 sier, 1. trimester er bare bekymringer! Vi forstår :Heartred Men testene er veldig fine og sterke og har nydelig stigning!
Tusen takk ❤️❤️ Så vanskelig å stole på kroppen etter å ha mista flere ganger. Prøver å senke skuldrene litt nå!

Det er grusomt med 1. trimester… Håper jeg klarer å slappe av litt med de testene nå. Ser jo selv at stigningen er fin, bare klarer ikke tro det likevel :shy:❤️

Den er kjempe fin❤️❤️ håper også du kan senke skuldrene litt!

Så mange fine og sterke tester for tiden❤️ får nesten lyst til å kjøpe nye tester selv :hilarious:
Samme her :hilarious: har igjen to strimmeltester, men har allerede fått en som er sterkere enn kontrollstreken :smiley-ashamed004

Er det noen trente øyne som kan se hva denne sier?

Vedlegg

• IMG_5558.jpeg
    IMG_5558.jpeg
    470,4 KB · Visninger: 51
  • IMG_5559.jpeg
    IMG_5559.jpeg
    470,6 KB · Visninger: 51
Back
Topp