Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!!
Dagens tester:
Vis vedlegget 416516
Fredag:
Vis vedlegget 416517
Hele rekka:
Vis vedlegget 416518
Hadde håpa på en veldig sterk i dag, men er jo god stigning på 48 timer da… håper det fortsetter![]()

neida, joda, neida, joda, neida.Den er veldig sterk!Dagens tester:
Vis vedlegget 416516
Fredag:
Vis vedlegget 416517
Hele rekka:
Vis vedlegget 416518
Hadde håpa på en veldig sterk i dag, men er jo god stigning på 48 timer da… håper det fortsetter![]()
Jeg dæverMelder en liten forsiktig «hurray» her for første gang.
Fikk positiv på vanlig CB dagen før IKM, og 1-2 med CB Digital på selve IKM. Etter SA og noen kjemiske tørr jeg ikke å håpe, og blir redd når jeg finner meg selv i å glede meg… I går bestilte jeg 2xdigital og 2xvanlig test til og med. Her blir det testing hver dag i 9 mndneida, joda, neida, joda, neida.
Er 4+2 i dag.
Kanskje jeg får 2-3 på digitaltest i morgen?

Den ER jo sterk![]()
Huff…Den er veldig sterk!
Tusen takk dere Huff…Tusen takk dere
![]()

Vi støtter hverandre, som Luna94 sier, 1. trimester er bare bekymringer! Vi forstårHuff…Tusen takk dere
![]()
Men testene er veldig fine og sterke og har nydelig stigning!Det er grusomt med 1. trimester… Håper jeg klarer å slappe av litt med de testene nå. Ser jo selv at stigningen er fin, bare klarer ikke tro det likevelVi vet akkurat hvordan det er1 trimester er noe herk, la oss bare hoppe til 2
![]()

Tusen takkVi støtter hverandre, som Luna94 sier, 1. trimester er bare bekymringer! Vi forstårMen testene er veldig fine og sterke og har nydelig stigning!
Det kan jeg absolutt forståTusen takkSå vanskelig å stole på kroppen etter å ha mista flere ganger. Prøver å senke skuldrene litt nå!

Det er grusomt med 1. trimester… Håper jeg klarer å slappe av litt med de testene nå. Ser jo selv at stigningen er fin, bare klarer ikke tro det likevel![]()
Samme herSå mange fine og sterke tester for tidenfår nesten lyst til å kjøpe nye tester selv
![]()
har igjen to strimmeltester, men har allerede fått en som er sterkere enn kontrollstreken