Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg fikk 3+ når jeg var 4+4. Er spent på om det kunne vært 2 derJeg er nesten litt letta, var redd for veldig høy hcg og tvillingerDette føles mer normalt, så jeg roer meg med det. Jeg har god stigning og føler meg veldig gravid.

Jeg fikk det når jeg var 4+5 og har tenkt samme tankenUff jeg fikk 3+ når jeg var 4+4. Er spent på om det kunne vært 2 der![]()
Uff jeg fikk 3+ når jeg var 4+4. Er spent på om det kunne vært 2 der![]()
Spennende da!!Jeg fikk det når jeg var 4+5 og har tenkt samme tanken![]()
Når fikk dere 3+ på digital?
Lurer på om jeg får det idag med slike streker. Teststreken kom før kontrollstreken.
Redigert: jeg prøver
)Kan være farge stoffet i testen behøver ikke å bety noeEr 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo

Er 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo
Tok denne da jeg var gravid i januar og. Vet jeg er over de kjemiske grensen men tenkte kanskje testen ville roe meg da jeg er livredd for MA på torsdagDette er jo dritt tester og når du er kommet så langt er det ikke noe poeng å teste mer! Kan få så mye hcg at testene kan bli negative faktisk! Så ville bare latt være å testa nå og heller venta på tul![]()
Tok denne da jeg var gravid i januar og. Vet jeg er over de kjemiske grensen men tenkte kanskje testen ville roe meg da jeg er livredd for MA på torsdag![]()
Tusen takkSkjønner du er reddMA kan dessverre ikke oppdages på noen annet måte enn ul, krysser fingrene for at du får se hjertebank på ul
![]()
Tusen takker kanskje ikke vanlig å ha MA så kort tid etter den i januar?
Når du har kommet så langt kan det være at det er for mye hcg i urinen til at testen klarer å ta det opp. Kalles the hook effekt. Prøv å halvblande urinen med vann og ta ny test.Er 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo
Tror jeg skal slutte ta test nå, trodde det sku roe meg pga lite symptomer når jeg er 6 uker nåNår du har kommet så langt kan det være at det er for mye hcg i urinen til at testen klarer å ta det opp. Kalles the hook effekt. Prøv å halvblande urinen med vann og ta ny test.