Våre tester ❤️

Nærmer seg like sterk som kontrollstreken nå :joyful: Tenkt å ta en digital på mandag som er 5+2, nøyaktig en uke etter jeg fikk 2-3. Har to digitale hvis jeg går på en smell før det:hilarious: Fikk 3+ 4+6 sist, men tror ikke jeg får det på denne strimmelen

IMG_1714.jpeg

Er 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo

Dette er jo dritt tester og når du er kommet så langt er det ikke noe poeng å teste mer! Kan få så mye hcg at testene kan bli negative faktisk! Så ville bare latt være å testa nå og heller venta på tul ❤️

Dette er jo dritt tester og når du er kommet så langt er det ikke noe poeng å teste mer! Kan få så mye hcg at testene kan bli negative faktisk! Så ville bare latt være å testa nå og heller venta på tul ❤️
Tok denne da jeg var gravid i januar og. Vet jeg er over de kjemiske grensen men tenkte kanskje testen ville roe meg da jeg er livredd for MA på torsdag ❤️

Tok denne da jeg var gravid i januar og. Vet jeg er over de kjemiske grensen men tenkte kanskje testen ville roe meg da jeg er livredd for MA på torsdag ❤️

Skjønner du er redd ❤️ MA kan dessverre ikke oppdages på noen annet måte enn ul, krysser fingrene for at du får se hjertebank på ul ❤️

Er 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo
Når du har kommet så langt kan det være at det er for mye hcg i urinen til at testen klarer å ta det opp. Kalles the hook effekt. Prøv å halvblande urinen med vann og ta ny test.

Når du har kommet så langt kan det være at det er for mye hcg i urinen til at testen klarer å ta det opp. Kalles the hook effekt. Prøv å halvblande urinen med vann og ta ny test.
Tror jeg skal slutte ta test nå, trodde det sku roe meg pga lite symptomer når jeg er 6 uker nå ❤️

20231015_063104.jpg
Gårsdagens tørre øverst og dagens nederst.
4+5. 19 dpo.

Back
Topp