Ser ikke bilde?Er det noen trente øyne som kan se hva denne sier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke bilde?Er det noen trente øyne som kan se hva denne sier?
De hadde blitt borte, lagt inn igjen nåSer ikke bilde?
Vanskelig å si! Jeg opplever at flere kanskje får en skygge på disse testene. Men lov å håpe at det utvikler segEr det noen trente øyne som kan se hva denne sier?

Jeg synes nok det ser ut som en skygge, som er vanlig med disse har jeg skjønt. Håper jeg tar feil!De hadde blitt borte, lagt inn igjen nå![]()
Er det jeg også har hørtJeg synes nok det ser ut som en skygge, som er vanlig med disse har jeg skjønt. Håper jeg tar feil!
Jeg prøvde 5+1 på mandag, fikk 2-3..
Har ikke turt å prøve igjenJeg er nesten litt letta, var redd for veldig høy hcg og tvillingerJeg prøvde 5+1 på mandag, fikk 2-3..Har ikke turt å prøve igjen
Dette føles mer normalt, så jeg roer meg med det. Jeg har god stigning og føler meg veldig gravid.Jeg fikk på 5+2 mener jeg det var
jeg fikk på 4+5 ihht mens termin med 28 syklusdager, om ihht andre innlegget mitt så kan jeg like godt ha vært 5+3 ihht 23 dagers syklus. Så vent noen dager på prøv igjen så tenker jeg det skal gå