Våre tester ❤️

Jeg er 5+4 i dag,noen som vet hvorfor jeg enda får 2-3 på clearblue digital? Demonterte testen og den er jo like sterk som de som viser 3+?

Vedlegg

• IMG_0145.jpeg
    IMG_0145.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 57
Jeg er 5+4 i dag,noen som vet hvorfor jeg enda får 2-3 på clearblue digital? Demonterte testen og den er jo like sterk som de som viser 3+?

Bevis på at de ikke er til å stoles på :shy: ligner på min som slo ut på 3+, så ville bare slått meg til ro med det altså ❤️

Tusen takk!! :love017 Veldig glad, spent og litt redd. Men overraskende rolig til at dette er min 5. graviditet med bare et barn som resultat:shy:

Vi er dessverre mange i den statistikken, men vi har bare bestemt at nå skal vi alle på baby :shy:❤️❤️

Hvor sterk må en strimmel være for at digital skal slå ut med 3+? Noen som har bilde av sin strimmel hvor digital slo ut til 3+ å vise met? :)

Hvor sterk må en strimmel være for at digital skal slå ut med 3+? Noen som har bilde av sin strimmel hvor digital slo ut til 3+ å vise met? :)
Den slår ut på 2000+ i hcg tror jeg at jeg har lest? Min strek fra idag er vel rundt 200 om jeg hadde 103 igår.

Back
Topp