Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+4 i dag,noen som vet hvorfor jeg enda får 2-3 på clearblue digital? Demonterte testen og den er jo like sterk som de som viser 3+?
ligner på min som slo ut på 3+, så ville bare slått meg til ro med det altså Lurer på om jeg skal tørre å henge litt med dere fremoverJeg er jo gravid akkurat nå…
Vis vedlegget 416384
Gratulerer så mye igjen!Lurer på om jeg skal tørre å henge litt med dere fremoverJeg er jo gravid akkurat nå…
Vis vedlegget 416384

Jaaaa!!Lurer på om jeg skal tørre å henge litt med dere fremoverJeg er jo gravid akkurat nå…
Vis vedlegget 416384
Tusen takk og gratulerer så mye til deg også!Gratulerer så mye igjen!![]()

Åh gratulerer så mye! Så godt å se at du kom deg inn her du ogsåLurer på om jeg skal tørre å henge litt med dere fremoverJeg er jo gravid akkurat nå…
Vis vedlegget 416384

Tusen takk!!Åh gratulerer så mye! Så godt å se at du kom deg inn her du også![]()
Veldig glad, spent og litt redd. Men overraskende rolig til at dette er min 5. graviditet med bare et barn som resultat
Tusen takk!!Veldig glad, spent og litt redd. Men overraskende rolig til at dette er min 5. graviditet med bare et barn som resultat
![]()

Ja, la dette bli rekordgruppa hvor INGEN mister. Håper så inderlig for oss alleVi er dessverre mange i den statistikken, men vi har bare bestemt at nå skal vi alle på baby![]()
Ja, la dette bli rekordgruppa hvor INGEN mister. Håper så inderlig for oss alle![]()
Den slår ut på 2000+ i hcg tror jeg at jeg har lest? Min strek fra idag er vel rundt 200 om jeg hadde 103 igår.Hvor sterk må en strimmel være for at digital skal slå ut med 3+? Noen som har bilde av sin strimmel hvor digital slo ut til 3+ å vise met?![]()