Våre tester ❤️

Jeg hadde en magefølelse på at du kom til å ende opp her inne du også :love2 snek litt i din IKM tråd da jeg skjønte at jeg egentlig hørte hjemme der.
Åh, det var utrolig koselig å lese :love7 Takk! Fint å se deg her! :Heartred

Tok en test for 5 dager siden som var negativ, og testen med morgenurin i dag morges virket ikke. Så derfor er streken litt svak for den er tatt nå i formiddag.
Forventet mensen i dag, og hadde slått fra meg at vi var gravid pga alle de andre dagene var testen negativ. Men, nå er jeg visst gravid allikevel, og gleden er stor ❤️❤️ Blir en veldig attpåklatt, da jeg har to jenter på 12 og 14, og kjæresten har en jente på 11 år, men dette barnet er veldig ønsket ❤️

Vedlegg

• 20231002_092016.jpg
    20231002_092016.jpg
    4,6 MB · Visninger: 45
Da har jeg tatt siste testen min for denne runden. Klarte ikke vente til i morgen. Men streken kom frem på sekunder og den er sterkere enn kontrollstreken :Heartred :D :angelic:

Vedlegg

• 20231003_071317.jpg
    20231003_071317.jpg
    1,4 MB · Visninger: 13
Hcg på 3538 i går 5+1. Hadde den skulle vært perfekt, burde den vært 3726. Men det må da være innafor? Det kan jo gå litt i rykk og napp :bag:

Kan være stor forskjell fra merke til merke (det er i hvert fall min erfaring), ser du har to ulike typer test? Tipper det er derfor :)
Har brukt make sure sine hele veien, er på den jeg ser forskjell. Den andre er babyplan jeg prøver å bruke opp

Har brukt make sure sine hele veien, er på den jeg ser forskjell. Den andre er babyplan jeg prøver å bruke opp
Skjønner. Jeg fikk disse to i dag på samme urin (begge er make sure). Så er ikke nødvendigvis helt til å stole på om det går litt opp og ned :wacky:

Last edited:
Back
Topp