Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en magefølelse på at du kom til å ende opp her inne du ogsåJeg kan fremdeles ikke tro det![]()
![]()
snek litt i din IKM tråd da jeg skjønte at jeg egentlig hørte hjemme der.Åh, det var utrolig koselig å leseJeg hadde en magefølelse på at du kom til å ende opp her inne du ogsåsnek litt i din IKM tråd da jeg skjønte at jeg egentlig hørte hjemme der.
Takk! Fint å se deg her! 
Hæli!! Gratulerer igjen

Får ta en når jeg kommer hjem fra skolen i dagDisse er kjempe fine og sterke!det er mange grunnet til at de kan se svakere ut uten å være det. Fargestoff og hvor konsentrert urinen er f.eks! Ta en til senere så er den nok sterkere
![]()

Har du tatt på første eller andre urin? Kan være veldig forskjell på konsentrasjonen på morgenen. Krysser fingrene for deg
Tar alltid på 2.urin. Må ta ny når jeg er hjemme 16.30 i dag. Drit nervøs frem til daHar du tatt på første eller andre urin? Kan være veldig forskjell på konsentrasjonen på morgenen. Krysser fingrene for deg![]()

Kan være stor forskjell fra merke til merke (det er i hvert fall min erfaring), ser du har to ulike typer test? Tipper det er derforI dag er streket blitt svakere![]()
Har brukt make sure sine hele veien, er på den jeg ser forskjell. Den andre er babyplan jeg prøver å bruke oppKan være stor forskjell fra merke til merke (det er i hvert fall min erfaring), ser du har to ulike typer test? Tipper det er derfor![]()
Skjønner. Jeg fikk disse to i dag på samme urin (begge er make sure). Så er ikke nødvendigvis helt til å stole på om det går litt opp og nedHar brukt make sure sine hele veien, er på den jeg ser forskjell. Den andre er babyplan jeg prøver å bruke opp