Kvelds-kvalmen har virkelig bitt meg i dag… æsj og fysj… håper jeg sovner tidlig så jeg får slippe unna det verste. Men misforstå meg rett, jeg er veldig glad for å kjenne tegn, skulle bare ønske det ikke slo meg helt ut…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Tenkte å ta årlig rutine hos tannlegen og hun mente jeg hadde antydning til tannkjøttsykdom. Jeg bare… «du er helt sikker på det ikke er fordi jeg er gravid?» og da sa hun «åja»Noen her som sliter med blødende tannkjøtt?

til gjengjeld våkner jeg 04:50, 5:50 og 06:30 … ikke kvalm, heldigvis! Litt mer sulten enn vanlig.Jepp!Når jeg hoster så kjenner jeg det veldig godt i en av sidene nederst i magen. Akkurat som at det er veldig sterk sting som en kan få ved løping. Er det dette som kan være ligamentsmerter?
Takk for svarJepp!
Takk for svar

Bare hyggeligTakk for svar
syvende svangerskapet mitt her og bare kjent denne typen smerter når jeg var gravid så tenker at det må være det hehe
og sovner etter guttungen er lagt, så nå er ny rutine å hente dynen og bare slenge meg på sofaen med en gang
Er allerede 50% sykemeldt, men begynner virkelig å lure på hvordan jeg skal karre meg gjennom de neste ukene på jobb, as. 
Høres helt likt ut som hvordan jeg har det, er på full dose med xonvea og 100% sykmeldt her.Kvalme, kvalme og atter kvalme er vel nøkkelord akkurat nå… Verste dagen så langt i går (8+0) med kontinuerlig kvalme hele dagen, masse brekninger og 3 runder med oppkast, selv på Xonvea. Ser ut som det er tid for å øke dosen der, i alle fall! Er selvsagt også stuptrøtt hele dagen gjennom, men har begynt å slite med å sovne på kveldene.Er allerede 50% sykemeldt, men begynner virkelig å lure på hvordan jeg skal karre meg gjennom de neste ukene på jobb, as.
![]()

Er i utgangspunktet veldig glad i både jobben og kollegaene mine, så det hjelper godt på motivasjonen. I tillegg jobber jeg med pasienter som jeg både føler veldig ansvar og omsorg for, og da sitter det langt inne å sykemelde seg når jeg samtidig vet at det dessverre ikke står noen klar til å ta over pasientene mine om ikke jeg tar dem selvHøres helt likt ut som hvordan jeg har det, er på full dose med xonvea og 100% sykmeldt her.
Skjønner ikke hvordan du klare å stå i jobb!![]()
Så for øyeblikket firer jeg heller på andre ting, som husarbeid, trening og sosiale aktiviteter, for å fortsette i jobb så mye som mulig.Å skjønner deg. Jeg har en kontorjobb, og porteføljen min kan enkelt fordeles til mine kollegaer, selvom jeg føler på at det blir ekstra på dem siden jeg er borte, men prøver å si til meg selv at dette er midlertidig og ganske kortsiktig da dette er en jobb jeg ønsker å stå i i mange år fremover. Har jeg har ikke sjans til verken noe sosialt, trening eller husarbeid….Er i utgangspunktet veldig glad i både jobben og kollegaene mine, så det hjelper godt på motivasjonen. I tillegg jobber jeg med pasienter som jeg både føler veldig ansvar og omsorg for, og da sitter det langt inne å sykemelde seg når jeg samtidig vet at det dessverre ikke står noen klar til å ta over pasientene mine om ikke jeg tar dem selvSå for øyeblikket firer jeg heller på andre ting, som husarbeid, trening og sosiale aktiviteter, for å fortsette i jobb så mye som mulig.