Våre symptomer

Kvelds-kvalmen har virkelig bitt meg i dag… æsj og fysj… håper jeg sovner tidlig så jeg får slippe unna det verste. Men misforstå meg rett, jeg er veldig glad for å kjenne tegn, skulle bare ønske det ikke slo meg helt ut…

Andre som blir nummen i punkter i huden i perioder? Litt sånn som man blir før man har dovnet bort. Bare på rare plasser, ryggen, leppa.. kan ikke huske det fra sist.

Og fått tidenes migreneanfall i hele dag, alle tiders når man er alene med 2 åring hele dagen.. håper ikke det blir et fast innslag. Mistenker de kan være mangelen på mulighet til å sove så mye som kroppen ønsker. Bare nyte den muligheten dere som er førstegangs

7+4 i dag, og fortsatt like ømme og hovne bryst som ved positiv test. Basaltemperatur vedvarende høy over coverline. Mye trøtt. Allerede lagt meg nå klokka 21 :laughing002 til gjengjeld våkner jeg 04:50, 5:50 og 06:30 … ikke kvalm, heldigvis! Litt mer sulten enn vanlig.

Når jeg hoster så kjenner jeg det veldig godt i en av sidene nederst i magen. Akkurat som at det er veldig sterk sting som en kan få ved løping. Er det dette som kan være ligamentsmerter?

Når jeg hoster så kjenner jeg det veldig godt i en av sidene nederst i magen. Akkurat som at det er veldig sterk sting som en kan få ved løping. Er det dette som kan være ligamentsmerter?
Jepp!

Ømme bryster, såpass at jeg må passe på når jeg dusjer :hilarious: kvalmen er definitivt mer fremtredende i dag, driver å prøver å "spise den bort" ved å spise lite og ofte, men det funker dårlig :p glad for mer symptomer ☺️❤️

Takk for svar
Bare hyggelig ☺️❤️ jeg får også ofte disse nå, en sånn kort rask skarp smerte i én av sidene når jeg nyser, reiser meg for raskt, ute og går osv :hilarious: syvende svangerskapet mitt her og bare kjent denne typen smerter når jeg var gravid så tenker at det må være det hehe

Har vært vondt å dusje her og! Men akkurat det er litt bedre nå. Men av og til kvalm på morgenen!! Det hadde jeg ingenting av første gang! Kvalm når tom mage… Og så føler jeg at jeg har lite energi igjen på ettermiddagen etter jobb, alt er tungt. Tvang meg ut på skitur med hunden igår kveld.

Ingenting spesielt ennå, men det er ikke forventa heller. Er bare 3+5 :)

Føler meg egentlig veldig fin. Litt mer trøtt, litt uggen noen ganger, litt halsbrann, murringer av og på, men totalt veldig grei i formen :Heartred

Vært helt sykt kvalm i hele dag, brakk meg flere ganger på jobb og sikker på jeg måtte løpe mot dass, men det slapp jeg heldigvis. Kjører med pose i fanget :hilarious: og sovner etter guttungen er lagt, så nå er ny rutine å hente dynen og bare slenge meg på sofaen med en gang:happy:

Kvalme, kvalme og atter kvalme er vel nøkkelord akkurat nå… Verste dagen så langt i går (8+0) med kontinuerlig kvalme hele dagen, masse brekninger og 3 runder med oppkast, selv på Xonvea. Ser ut som det er tid for å øke dosen der, i alle fall! Er selvsagt også stuptrøtt hele dagen gjennom, men har begynt å slite med å sovne på kveldene. :bored: Er allerede 50% sykemeldt, men begynner virkelig å lure på hvordan jeg skal karre meg gjennom de neste ukene på jobb, as. :nailbiting:

Kvalme, kvalme og atter kvalme er vel nøkkelord akkurat nå… Verste dagen så langt i går (8+0) med kontinuerlig kvalme hele dagen, masse brekninger og 3 runder med oppkast, selv på Xonvea. Ser ut som det er tid for å øke dosen der, i alle fall! Er selvsagt også stuptrøtt hele dagen gjennom, men har begynt å slite med å sovne på kveldene. :bored: Er allerede 50% sykemeldt, men begynner virkelig å lure på hvordan jeg skal karre meg gjennom de neste ukene på jobb, as. :nailbiting:
Høres helt likt ut som hvordan jeg har det, er på full dose med xonvea og 100% sykmeldt her.
Skjønner ikke hvordan du klare å stå i jobb! :woot:

Høres helt likt ut som hvordan jeg har det, er på full dose med xonvea og 100% sykmeldt her.
Skjønner ikke hvordan du klare å stå i jobb! :woot:
Er i utgangspunktet veldig glad i både jobben og kollegaene mine, så det hjelper godt på motivasjonen. I tillegg jobber jeg med pasienter som jeg både føler veldig ansvar og omsorg for, og da sitter det langt inne å sykemelde seg når jeg samtidig vet at det dessverre ikke står noen klar til å ta over pasientene mine om ikke jeg tar dem selv :sorry: Så for øyeblikket firer jeg heller på andre ting, som husarbeid, trening og sosiale aktiviteter, for å fortsette i jobb så mye som mulig.

Er i utgangspunktet veldig glad i både jobben og kollegaene mine, så det hjelper godt på motivasjonen. I tillegg jobber jeg med pasienter som jeg både føler veldig ansvar og omsorg for, og da sitter det langt inne å sykemelde seg når jeg samtidig vet at det dessverre ikke står noen klar til å ta over pasientene mine om ikke jeg tar dem selv :sorry: Så for øyeblikket firer jeg heller på andre ting, som husarbeid, trening og sosiale aktiviteter, for å fortsette i jobb så mye som mulig.
Å skjønner deg. Jeg har en kontorjobb, og porteføljen min kan enkelt fordeles til mine kollegaer, selvom jeg føler på at det blir ekstra på dem siden jeg er borte, men prøver å si til meg selv at dette er midlertidig og ganske kortsiktig da dette er en jobb jeg ønsker å stå i i mange år fremover. Har jeg har ikke sjans til verken noe sosialt, trening eller husarbeid….
Håper det blir bedre snart for deg, uansett husk å tenk på deg selv først :Heartred

Back
Topp