Våre symptomer

Jeg er litt trøtt og sliten, ømme nipler, men ellers ganske ok. Bekymret for mangelen av eller nivået av symptomer. Går på kvalmestillende da den meldte seg heftig forrige uke, så de kan påvirke trøtthet og at jeg slipper unna/ikke kjenner kvalmen. Er kun 5+3 i dag, så kanskje det blir ille, kanskje jeg slipper unna eller det ikke går veien denne gangen heller. Kan bare vente... og det er det jeg er aller dårligst på! Finnes ikke tålmodig!
Hvilken kvalmestillende går du på?

Phenegarm tror jeg den heter. Skrevet ut av legen min. Blir jo uggen med en gang jeg ikke tar den, så symptomene er jo der. Men vanskelig å balansere symptomer og det å takle hverdagen.
Ja det er ikke enkelt! Jeg er sykemeldt heldigvis, hadde ikke klart jobb nå i tillegg :(

Jeg er litt trøtt og sliten, ømme nipler, men ellers ganske ok. Bekymret for mangelen av eller nivået av symptomer. Går på kvalmestillende da den meldte seg heftig forrige uke, så de kan påvirke trøtthet og at jeg slipper unna/ikke kjenner kvalmen. Er kun 5+3 i dag, så kanskje det blir ille, kanskje jeg slipper unna eller det ikke går veien denne gangen heller. Kan bare vente... og det er det jeg er aller dårligst på! Finnes ikke tålmodig!
Jeg hadde lite symptomer sist og lite nå, like normalt det som å ha symptomer :) var litt kvalm rundt uke 10 sist, men ikke noe voldsomt. Så håper jeg slipper unna med det nå også. 5+5 i dag. Er sikkert ekstra trøtt, men med 1 fra før så er jeg alltid trøtt :p

Sypmtom oppdatering 6+1 :

# Trøtt 24/7 - sover mye, hele tiden, over alt...
# Ikke matlyst - alt smaker dritt
# Ømme bryst - dør i dusjen, og bh er jæ***...
# Oppblåst - ser ut som jeg er 6mnd på vei.. klarer ikke trekke inn magen om jeg aldri så mye prøver.
# Smålig kvalm i ettermiddag - krysser fingrene for at det var kortvarig og forbigående.
# Ligamesmerter av og på - kjennes godt når jeg slapper helt av.
# Fryser hele tiden! - brukt 2 par ullsokker + teppe i stuen og jeg frykter fremdeles.

8+2: murringer, trøtt, litt halsbrann, sykt sulten, uggen :Heartred

4+1: trøtt, kvalm og uggen stort sett hele dagen, lite energi, føler meg oppblåst og innimellom ligamentsmerter av og på :) regner nesten med jeg kommer til å merke symptomene tydeligere nå siden det er mitt sjette svangerskap:Heartbigred

5+1 i dag. Ømme bryster, liten blære, og kjempesliten og trøtt (har hatt jobbhelg) og hadde en skikkelig runde med ukontrollerbar gråting i går kveld fordi jeg var så utslitt etter jobb… Usikker på om det er pga hormoner eller bare meg?

7+4 i dag og er konstant kvalm :grumpy:
Sykmeldt og går på phenergan, men er enten kvalm eller helt gåen.. Slitsomt med to barn i tillegg, føler meg lite tilstede og det er sårt. Men det er heldigvis bare for en periode. Men dette er forferdelig :dead:

Puppene er bedre!!! Men er veldig kveldstrøtt. Og til tider irritabel. Føler meg utålmodig med 3-åringen innimellom og det får meg til å føle meg som så dårlig mamma :crybaby2i tillegg strekker det litt i magen, føler nesten det vises. Og jeg hadde også leamus i øyet igår!!!

Ikke så mye symptomer, men fått restless legs allerede - super irriterende :oops:

Er konstant kvalm og brekker meg gjennom dagen, men phenegran hjelper. Puppene var plutselig kjempestore i dag og niplene er så ømme at å dusje gjør vondt. Jubler litt over mer konstante symptomer, da er jeg ikke like bekymret. En uke igjen til ultralyd!

Ekstremt ømme pupper. Ikke kvalm. Betyr det at jeg slipper unna når jeg er 5+2?
Veldig trøtt, men virker å gi seg litt nå. Sover dårlig - våkner flere ganger om nettene og våkner tidlig. Skulle gjerne sovet lenger enn til 0545 på en lørdag og 0610 på en søndag.
Vi har helt like symptomer og jeg våkner også i 6-tida, skulle gjerne sovet lenger i helgen jeg og. Jeg er 5+5 i dag, så vi har kommet omtrent like langt og.

Back
Topp