Våre symptomer

Er 5-6 uker på vei og har egentlig veldig få symptomer. Har hatt ømme pupper i noen dager (ikke nå lengre), smerter i korsryggen og dårlig med søvn. Har også hatt litt rosa utflod

Symptomer her er øm i korsryggen og murringer, kvalm (hele dagen), trøtt, EKSTREM luktesans, kattemagnet, frysen på kvelden, svimmel, urolig søvn og ofte mareritt, og definitivt gravidhjerne :hilarious: mulig jeg har glemt noe nå. Skyld på gravidhjernen! :p

Noen flere som bare føler at de er litt «dummere» enn vanlig? Merket en helt syk nedgang i score på noe så enkelt som Tetris liksom:nailbiting:
I starten av forrige graviditet kjørte jeg på FEIL SIDE AV VEIEN i noen sekunder før jeg kobla det :nailbiting: :hilarious: til mitt forsvar har jeg bodd et år i Australia.. men det er ganske lenge siden hahah

Noen flere som bare føler at de er litt «dummere» enn vanlig? Merket en helt syk nedgang i score på noe så enkelt som Tetris liksom:nailbiting:
Jeg synes jeg sliter nå med å få nedtellingen på "våre leker" til å stemme :hilarious: føler meg så utrolig susete!

I starten av forrige graviditet kjørte jeg på FEIL SIDE AV VEIEN i noen sekunder før jeg kobla det :nailbiting: :hilarious: til mitt forsvar har jeg bodd et år i Australia.. men det er ganske lenge siden hahah
Haha huff det er fælt å le, men :laughing002:laughing005

Har lite symptomer og annerledes symptomer enn de to andre graviditetene (som endte i MA og SA).

Ømme brystvorter, litt små uggen og kjenner av og til noe på høyre side (men lite) :)

Har hatt litt vondt høyt oppe i magen. Over navelen på en måte. Noen som vet om det er normalt? Sånn utmattende vondt på en måte/ som om noe presser eller noe. Føles ellers litt støl i store deler av magen også.

Kanskje bare angst/stress? Er jo så tidlig (4+1 i dag). Eller kan det være et dårlig tegn?

Har hatt litt vondt høyt oppe i magen. Over navelen på en måte. Noen som vet om det er normalt? Sånn utmattende vondt på en måte/ som om noe presser eller noe. Føles ellers litt støl i store deler av magen også.

Kanskje bare angst/stress? Er jo så tidlig (4+1 i dag). Eller kan det være et dårlig tegn?
Har det litt sånn jeg også, tror det er normalt. Vi er akkurat like langt ☺️ 4+1

Åå! Har du også litt halsbrann? Det er så koselig at vi endte opp her sammen og ligger helt likt :shy:
Ja, litt ☺️ kan hende smerten er at magesyren irriterer bunnen av spiserøret litt. Veldig koselig!! ❤️ Håper vi begge får blir helt til mål nå, har spottet litt i det siste og er så utrolig redd for å miste igjen

Ja, litt ☺️ kan hende smerten er at magesyren irriterer bunnen av spiserøret litt. Veldig koselig!! ❤️ Håper vi begge får blir helt til mål nå, har spottet litt i det siste og er så utrolig redd for å miste igjen
Ååå det gir mening! Alt er så nytt for meg så kjenner jeg fort blir redd haha.

Men du hadde vel IKM rundt 1? Som vil si at mensen nesten er en uke sen? Det er jo et veldig godt tegn! Mange har jo spotting i starten sånn jeg har forstått. Håper sååå det sitter hele veien for deg nå! Når har du tenkt å ta en digital til? Så du bare skulle teste med den til du for 2-3 og 3+ :Heartbigred er så vanskelig å vurdere hvilke dager man skal ta de synes jeg haha. Så dyre som de er er det kjipt å ta en dag for tidlig

Jeg hadde kraftige menssmerter for en uke siden, ingenting nå. Litt småkvalm innimellom, men egentlig alt for få symptomer, typisk at man skal bli bekymret av det også! o_O

Jeg hadde kraftige menssmerter for en uke siden, ingenting nå. Litt småkvalm innimellom, men egentlig alt for få symptomer, typisk at man skal bli bekymret av det også! o_O
Du er ikke alene om det. Da jeg var i uke fire fikk jeg rosa på papiret.. hadde litt mer symptomer da, men ingenting sånn sett bortsett fra stikkinger innimellom ❤️

Du er ikke alene om det. Da jeg var i uke fire fikk jeg rosa på papiret.. hadde litt mer symptomer da, men ingenting sånn sett bortsett fra stikkinger innimellom ❤️
Det er så rart at svangerskap er så forskjellige! Forrige gang var jeg full av symptomer hele tiden..

I natt slo ømme pupper inn for fullt, og rastløse armer/bein.. Fremdeles trøtt, lite matlyst, sover mye..

Back
Topp