Våre symptomer

Hvilke symptomer fikk dere og når tid?
Kan man ha symptomer sånn ca. én uke etter antatt eggløsning?
Med forrige barn fikk jeg symptomer 8 dpo - tok en test fordi jeg skjønte at jeg var gravid :) Men jeg tracker ikke eggløsning, så kan godt være det egentlig var senere. Om du har symptomer som er ekte, så vil testen også bli positiv.
Symptomer jeg opplevde da var ekstrem luktesans og ømme pupper :)

Hei Hei!
Da ønsker jeg dere alle lykke til videre!
Her reagerte jeg på en veldig svak test i går, like svak i dag. Jeg startet også å blø nåZ

Så det var for godt til å bli sant at det skulle klaffe på første forsøk. Føler meg heldig som har 2 nydelige barn, det tredje er bare en bonus. Lykke til! Håper jeg tar en for laget nå, og at alle andre sitter!!! (Og. Veldig godt å kunne sette ord på noe her i tråden. For er liksom ikke så mange andre en snakker med om dette)

Takk for meg!
Trilletrall

Hei Hei!
Her reagerte jeg på en veldig svak test i går, like svak i dag. Jeg startet også å blø nåZ

Så det var for godt til å bli sant at det skulle klaffe på første forsøk. Føler meg heldig som har 2 nydelige barn, det tredje er bare en bonus. Lykke til! Håper jeg tar en for laget nå, og at alle andre sitter!!! (Og. Veldig godt å kunne sette ord på noe her i tråden. For er liksom ikke så mange andre en snakker med om dette)

Takk for meg!
Trilletrall
Det var leit!
Godt man kan trøste seg litt med de fine man har fra før
Har du smerter også? Opplevd bittelitt blødning i dag selv, så får se hvordan det går her…

Takk for at du spør ❤️ det gikk bra, det doblet seg heldigvis til 370 ❤️ venter litt til så skal jeg ta på nytt, kanskje på tirsdag ❤️ hvordan er det med deg?
Alt er bra. Testene blir mørkere. Hormoner som svinger, så gråter og er irritert om hverandre, men ellers bra. :love7

Hei Hei!

Takk for meg!
Trilletrall
Så trist å lese! Her har vi også to fra før, og denne graviditeten er 3. forsøket i denne omgangen. Så plutselig sitter den for dere også :Heartred
Hvis du blir plaget med flere kjemiske aborter kan du lese litt om krem som damer i overgangsalderen bruker - bare at den brukes til at embryoet fester seg ordentlig. Både jeg og ei venninne med fler ser ut til å ha virkning med det, selv om det ikke akkurat er forskningsbasert.
Lykke til videre :Heartred

Hei Hei!

Takk for meg!
Trilletrall
For noe drit… Så trist å lese. Lykke til videre! Ta vare på deg selv :Heartred

Hei! Jeg har fryktelig med mensensmerter(har endometriose tillegg) og er nå 5+1 etter første forsøk IVF. Har aldri vært gravid før, og aner ikke hvordan kroppen skal reagere, har hørt at man kan kjenne mensenmurringer, men smertene mine har aldri bare vært murringer. Er livredd for at det skal være noe galt..

Hei! Jeg har fryktelig med mensensmerter(har endometriose tillegg) og er nå 5+1 etter første forsøk IVF. Har aldri vært gravid før, og aner ikke hvordan kroppen skal reagere, har hørt at man kan kjenne mensenmurringer, men smertene mine har aldri bare vært murringer. Er livredd for at det skal være noe galt..
Huff, det høres ut som om du har det ganske slitsomt. En ting er å ha vonter og det andre er å være bekymret. Vegge deler er dessverre veldig vanlig. Det er mye i kroppen som endres, og spreng og press er vanlig. Hva som er tegn på unormale smerter er ikke lett å definere. Så lenge du ikke blør friskt og mye, går det nok bra. Bekymringer er det også mange av. Først teller man ned til uke 7, så 12, uke 23, 36 også fødsel. Og bekymringene gir seg ikke etter fødsel. Å bli mor er å få hjertet på utsiden av kroppen. Hvordan man kan trene seg opp til å bli mindre påvirket av bekymringene vet jeg ikke, men det er lurt å prøve å lære seg å akseptere angsten og stresset. Når det er tid for å ha timer hos helsepersonell, og du fortsatt er stressa, kan det lære lurt å be om tips. Dette er vanlig, så de har nok noen gode tips. Håper du får det bedre etterhvert.

Usj, jeg har så mageknip at det er helt sykt. Masse luft i magen:sick009 flere som plages med det samme? Ellers er det så lite symptomer å spore at jeg tviler nesten på at jeg i det hele tatt er gravid

Hei
Er det flere som sliter med kvalme og ekstrem tretthet? :depressed:
I første svangerskap ble jeg kvalm rundt uke 7, denne gangen ble jeg kvalm 4+4,noe jeg syns var grådig tidlig.
Kastet opp hele forrige svangerskap, så kjenner på litt fortvilelse med så tidlig oppstart. Har en veldig aktiv gutt på 3 år, og kjenner jeg allerede sliter med å henge med.
Ikke vært hos legen enda, men har postafen som jeg bare har vært nødt til å ta for å i det hele tatt være i bevegelse.

Brekker meg i dag inne på skyllerommet på jobb. Er altså så sensitiv på lukter.

4+0 og fryktelig trøtt :facepalm: Må tisse hele tiden, høyere hvilepuls og suuuulten:flower

Samme her… sover mye og er stuptrøtt. Har tatt en lur på sofaen i dag :sleep011 Hatt «hetetokter» og nattesvette, samt luft i magen i starten. Bedre nå. Luktesansen er forsterket og tisser oftere. Ellers er jeg i fin form.
Hatt hetetokter og nattesvette og, før jeg testet pos nå så var jeg så sikker at det var feber og at vi skulle inn i ny runde med sykdom igjen :hilarious:

Før jeg testet positivt, ca 7 dpo: hetetokter, nattesvette og strekninger i magen.
8 dpo: morgenkvalme! Kommer som en bølge, blir helt varm og så uvell. Men over etter kort tid eller så fort jeg har fått i meg noe mat. Hatt to like morninger nå. Så i dag 10 dpo ligger jeg i senga og knasker i meg salt chips mens jeg skriver dette :hilarious:

Back
Topp