Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gir seg snart
Helt normaltHar litt vondt nederst i magen, nå stakk det skikkelig til, har hatt litt vondt tidligere men nå er det noe mer og den stikket jeg kjente var ganske vondt men gikk over på sekunder. Er det normalt?
Akkurat sånn æ oxo har d, håpa d går over snart. DriiiitleiUggen dagen lang. Bare håper det ikke utvikler seg mer. Forstoppet. Sulten 24/7. Kortpustet. Trøtt.
Vil si det er normalt, har hørt de som har hatt SA sier det blør og blør mye og slutter ikke på en god stund. Lykke til <3Er litt bekymret for at jeg allerede har mistet. Jeg har hatt noen små blødninger. Uten smerter og klumper. Vet det er normalt men blir likevel urolig. Har vært i upåklagelig god form. Null kvalme. Mitt eneste tegn har vært ømme bryster og treg mage. Idag oppdaget jeg at brystene ikke er så ømme. Er det normalt at det avtar? Jeg er 9 uker på vei i morgen.
Ja, jeg hadde veldig ømme pupper i starten, men fra ca uke7 ble ømheten borte å utenom at de er litt større og hakke mørkere rundt brystvorten er de som før. Men her er jeg kjempekvalm så har det symptomet hvertfall. Er ganske vanlig med småblødninger bare de ikke er økende, klumper eller smerte så krysser fingrene for alt går bra med degEr det noen her som har begynt å merke at ømme bryster begynner å gi seg?
Tenkte på akkurat det samme, hvilket uke er du i?Er det noen her som har begynt å merke at ømme bryster begynner å gi seg?
Ønsker ikke å skremme deg, men jeg hadde en MA der formen var upåklagelig, og symptomer avtok. Hadde småblødninger men aldri mye og aldri smerter. Ble oppdaget på TUL i uke 11 og hadde dødd i uke 5-6Er litt bekymret for at jeg allerede har mistet. Jeg har hatt noen små blødninger. Uten smerter og klumper. Vet det er normalt men blir likevel urolig. Har vært i upåklagelig god form. Null kvalme. Mitt eneste tegn har vært ømme bryster og treg mage. Idag oppdaget jeg at brystene ikke er så ømme. Er det normalt at det avtar? Jeg er 9 uker på vei i morgen.
Da jeg hadde SA var det MYE blod og jeg følte meg i veldig dårlig form, i tillegg til sterke menssmerter.Er litt bekymret for at jeg allerede har mistet. Jeg har hatt noen små blødninger. Uten smerter og klumper. Vet det er normalt men blir likevel urolig. Har vært i upåklagelig god form. Null kvalme. Mitt eneste tegn har vært ømme bryster og treg mage. Idag oppdaget jeg at brystene ikke er så ømme. Er det normalt at det avtar? Jeg er 9 uker på vei i morgen.
Jeg er uke 9 imorgenTenkte på akkurat det samme, hvilket uke er du i?
Ja de første som har vært i gjennom det sier det samme, og jeg har absolutt ikke vært i nærheten av detDa jeg hadde SA var det MYE blod og jeg følte meg i veldig dårlig form, i tillegg til sterke menssmerter.