Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg veit. Og å få dusjstrålen på, det var krise detDen ømheten høres veldig lik ut. Husker det var ille å gå med gensere sist, mens nå må jeg liksom kjenne etter..noe der har vokst om ikke anna da, haha
Jeg er etter egne beregninger 6+4, men skjedde første mnd etter p-pilleslutt, så vet ikke sikkert. Er det lang ventetid på ul der du bor da? Jeg ringte jordmor forrige uke (fikk beskjed om å si fra tidligere denne gangen, siden jeg ikke dro på noen time før uke 15 sist), og da fikk jeg time til vanlig kontroll nå på torsdag, pluss at hun sa hun hadde vakt så hun kunne ta en ul på lørdag. Kjenner det er veldig greit å ikke måtte gå mange uker til før vi vet noe. Er jo såklart alltids en risiko videre og, men betryggende å vite at alt er ok så langt i alle fall!
Men at de har vokst er jo godt tegn da!
Haha, kanskje greit å komme i gang med kontrollene litt før uke 15 

JaaaaVond korsrygg her, skikkelig støl.. flere som har det sånn?
Får ikke til å bøye meg ned, gjør skikkelig vondt. Kan man få bekkenløsning så tidlig? Jeg har to barn fra før av men er 9 år siden sist jeg var preggis. Hadde oxo da problemer med bekken/korsnryggenJeg tror det er noe som kalles hormonell bekkenløsning? Er 9 år siden jeg var gravid sist ogsåJaaaaFår ikke til å bøye meg ned, gjør skikkelig vondt. Kan man få bekkenløsning så tidlig? Jeg har to barn fra før av men er 9 år siden sist jeg var preggis. Hadde oxo da problemer med bekken/korsnryggen
tror i allefall ikke det er farlig med støl korsrygg. Er mye som skjer i kroppen nå. Klem til deg
Jeg har det sånn denne uka. Forrige uke synes jeg at jeg hadde mye mer symptomer. Denne uka har jeg mest sannsynlig festeblødning. Har snakket med lege. Men lite andre symptomer. Bortsett fra ømme pupper.Er 5+2 i dag og minimalt med symptomer… bare litt murring her og der, ingen kvalme og normalt energi nivå. Bekymrer mg veldig! Flere som har det slik?
6+1 her og, og kvalm som deg. Drikker innmari mye ingefær+sitronte fra lipton, det hjelper litt (men blir sikkert lei og kvalm av det innen kort tid). Andre tips for denne kvalmen med unntak av å spise? Spiste på meg mange kilo sist, bare for å holde den verste kvalmen unna..6+1. Jeg har kvalmen oppe i halsen hele tiden. Har bare lyst på raske karbohydrater, for da er kvalmen borte en liten stund mens jeg spiser. Det kan bli gøy etterhvert. Pluss at jeg gråter og ler om hverandre for alt mulig rart.
Skal prøve med te jeg også, alt for å unngå stor vektoppgang. Jeg har dessverre ikke så mange tips, vet at noen synes det hjelper med salte kjeks. Det funker ikke for meg denne gangen. Jeg skal til legen neste uke, så tror jeg spør om han har noen gode idéer!6+1 her og, og kvalm som deg. Drikker innmari mye ingefær+sitronte fra lipton, det hjelper litt (men blir sikkert lei og kvalm av det innen kort tid). Andre tips for denne kvalmen med unntak av å spise? Spiste på meg mange kilo sist, bare for å holde den verste kvalmen unna..
Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å være forsiktig med ingefær,6+1 her og, og kvalm som deg. Drikker innmari mye ingefær+sitronte fra lipton, det hjelper litt (men blir sikkert lei og kvalm av det innen kort tid). Andre tips for denne kvalmen med unntak av å spise? Spiste på meg mange kilo sist, bare for å holde den verste kvalmen unna..