Våre mager <3

Det går helt fint an. Man er jo forskjellig. Noen får mage kjempetidlig, andre veldig sent. Og alt er nok like normalt tror jeg :)
jeg har fortsatt litt luft, men magen begynner absolutt å komme litt :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, ikke sant. Både mormor, mamma og tante sier de fikk tydelig mage allerede i uke 10 så det ligger tydeligvis litt i genene og. Babymage er jo så koselig :)

♡ Februar 2015 ♡

Kanskje hun ikke har vært gravid selv, og har merket at magen har vokst ;) Selv om livmoren fortsatt ligger bak skambenet, er jo alt annet i magen blitt skjøvet oppover. Så selv om det kanskje ikke er babyen man kjenner, så er det på grunn av baby at man får mage :P

Fra mobil.
Nettopp, der sa du det jeg prøvde å frem da vi diskuterte det :p

♡ Februar 2015 ♡

11 + 2, lite gravidmage å skryte av her i forhold til dere andre :/

Vedlegg

• 1406090158424.jpg
    1406090158424.jpg
    28,6 KB · Visninger: 162
Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut :p

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har ikke bare noen få ekstra kilo på magen :p av den grunn, så trur jeg ikke noen hadde turt å spørre om jeg var gravid. Til "fordel" får jeg fortalt det, før noen rekker å være i forveien. Følt meg en del oppblåst og, men klarer ikke se forskjell selv. Usikker på ukene, men ett sted mellom 6 og 8 uker trur jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror nok det som synes på magen min også bare er oppblåsthet. Jeg har jo ikke den runde gravid-formen på magen som mange andre synes å ha

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut :p

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har et par kg fra før, har lagt på meg og er oppblåst i tilleg til at jeg er gravid. Dårlig kombo. Resultatet er at buksene presser og magen ser enda større ut en den egentlig er:p avhengig av store topper for tiden!

11 + 2, lite gravidmage å skryte av her i forhold til dere andre :/

Min er ganske lik din, bare at jeg ikexrr like slank som deg ;). Er 10+1. Klarer ikke bestemme meg for om det er luft eller begynnelsen på en mage...

♡Termin 20. februar ♡

Min er ganske lik din, bare at jeg ikexrr like slank som deg ;). Er 10+1. Klarer ikke bestemme meg for om det er luft eller begynnelsen på en mage...

♡Termin 20. februar ♡
Hehe jeg tror nok mye skyldes luft jeg ;) er det første gang du er gravid? Jeg er relativt høy (171) så jeg har forstått at det fort kan gå en god del uker til før jeg får ordentlig gravidmage. Kjedelig :P

Oi da er du stor ;) har godt med mage jeg og men hg ar ikke begynt med mamma tøy enda ;) men blir vel nå rett over sommeren :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hehe jeg tror nok mye skyldes luft jeg ;) er det første gang du er gravid? Jeg er relativt høy (171) så jeg har forstått at det fort kan gå en god del uker til før jeg får ordentlig gravidmage. Kjedelig :P

Ja! Det er første gang til meg også. Jeg er bare 162, så kanskje jeg slipper å vente så lenge.
?! Nå føler jeg meg iallefall bare lubben;). Skal prøve å legge ut bilde i morgen tidlig (på kvelden ser den dobbelt så stor ut)!

♡Termin 20. februar ♡

ImageUploadedByBV Forum1406268084.403203.jpg 12+5 skal det være:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

10uker idag ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1406272819362.jpg
    1406272819362.jpg
    32,9 KB · Visninger: 120
Ser jo tydelig forskjell, men om det bare er mat og luft er ikke godt å si :D vi har lik magefasong ihvertfall, hehe!

Så godt å se at det ikke bare er jeg som får tidlig mage! Er kun 10 uker på vei og har DEN kulemagen! Er nummer 3 da, men allikevel ;)

Back
Topp