Så fin mage tenk bare 10uker igjenn
Tusen takk Ja tenk, det går fort Lillemann her kommer senest 38+0 så 8 uker igjen faktisk hjælp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin mage tenk bare 10uker igjenn
Vis vedlegget 90788 Kjekt med bord til lørdagsgodtet
Skal du ta ks ? Siden du vet han skal komme uke 38Tusen takk Ja tenk, det går fort Lillemann her kommer senest 38+0 så 8 uker igjen faktisk hjælp
Skal du ta ks ? Siden du vet han skal komme uke 38
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Er det lov å spørre om hvorfor ? Må ikke svareJa planlagt ks senest 38+0 Det er neste måned alt
Er det lov å spørre om hvorfor ? Må ikke svare
Oi såpass ja ! Da skjønner jeg godt at du får planlagt ks. Langt er du på vei nå ? Er det fare for at du får det igjen ?Jada det er fullt lov Fikk akutt sv.forgiftning med kramper under fødselen siste og ble liggende flere dager på intensiv hvor det var usikkert om jeg overlevde, derfor vil de ikke risikere at fødselen starter av seg selv denne gangen
Oi såpass ja ! Da skjønner jeg godt at du får planlagt ks. Langt er du på vei nå ? Er det fare for at du får det igjen ?
Godt de følger godt med da termin likt nesten vi daNå er jeg 31+4, går forebyggende på Albyl-E denne gangen Jeg har ingen tegn på det denne gangen, men det hadde jeg ikke sist heller så de følger nøye med nå
Godt de følger godt med da termin likt nesten vi da
Termin 17 februar du har vel i februar du og ?Åja så moro, når har du termin?
Termin 17 februar du har vel i februar du og ?
2 uker som skiller ca da første ? Min 3Ja jeg har termin 4 februar
2 uker som skiller ca da første ? Min 3
Stemmer det. Jeg ser ikke helt hvem jeg har snakket med før og sånn kommer en gutt denne gangen der da ?Hihi nei 2 Var jo forrige fødsel som gikk litt dårlig Vet du om dere får gutt eller jente denne gangen? Ser at du har to prinsesser
Stemmer det. Jeg ser ikke helt hvem jeg har snakket med før og sånn kommer en gutt denne gangen der da ?