Våre mager <3

28+1 ;) :)
 

Vedlegg

  • 1417126145943.jpg
    1417126145943.jpg
    47,8 KB · Visninger: 97
Er det lov å spørre om hvorfor ? Må ikke svare :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jada det er fullt lov :) Fikk akutt sv.forgiftning med kramper under fødselen siste og ble liggende flere dager på intensiv hvor det var usikkert om jeg overlevde, derfor vil de ikke risikere at fødselen starter av seg selv denne gangen :)
 
Jada det er fullt lov :) Fikk akutt sv.forgiftning med kramper under fødselen siste og ble liggende flere dager på intensiv hvor det var usikkert om jeg overlevde, derfor vil de ikke risikere at fødselen starter av seg selv denne gangen :)
Oi såpass ja ! Da skjønner jeg godt at du får planlagt ks. Langt er du på vei nå ? Er det fare for at du får det igjen ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Oi såpass ja ! Da skjønner jeg godt at du får planlagt ks. Langt er du på vei nå ? Er det fare for at du får det igjen ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nå er jeg 31+4, går forebyggende på Albyl-E denne gangen :) Jeg har ingen tegn på det denne gangen, men det hadde jeg ikke sist heller så de følger nøye med nå :)
 
Hihi nei 2 ;) Var jo forrige fødsel som gikk litt dårlig ;) Vet du om dere får gutt eller jente denne gangen? Ser at du har to prinsesser :)
Stemmer det. Jeg ser ikke helt hvem jeg har snakket med før og sånn ;) kommer en gutt denne gangen :) der da ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp