Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
9+4 på bildet til venstre og 10+4 på bilder til høyre. Snakker vi tvillinger eller??Vis vedlegget 240168
Å, så koselig! Fin gravidmage! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
9+4 på bildet til venstre og 10+4 på bilder til høyre. Snakker vi tvillinger eller??Vis vedlegget 240168
NyttårskulPå denne dagen ifjor hadde jeg akkurat fått TR etter første IVF forsøk. Ting forandrer seg
Vis vedlegget 239829

Takk ❤ det var voldsomt så fort den kom!Å, så koselig! Fin gravidmage! [emoji173]️
Nydelig [emoji7][emoji7]Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
HerligOook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.

Så flott og fin babymage [emoji173][emoji173][emoji173]Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
Synes dere er har så fit mager jeg. Men ser bare fleskette ut. Men dog ingen bevegelse bare ligget i ro siste ukene nesten.
Ska tørre å legge ut..snart!
Hvordan klarer dere å ta så fine magebilder?? Er jo helg imponert. Og jeg får det ikke til. Mulig fordi jeg bare har fleskete mage og ikke babykul helt enda [emoji848]
Skal mange bilder tilOg riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:
Vis vedlegget 240290
Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp![]()
Sånn vil jeg også se ut.Men neeeida. Bare tacomage her. Har gått ned 1,5 kg siden jeg ble gravid da, så kanskje om to uker.
![]()
Skal mange bilder tilOg riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:
Vis vedlegget 240290
Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp![]()
Nydelig bilde [emoji7]
Så fin mage har ikke jeg fått enda... men så er jeg litt større enn deg i utgangspunktet, så antar at det kan være litt av grunnen til at jeg ikke føler jeg har babymaten, føler meg bare feit [emoji12]
Fort gjort!Haha oi[emoji15] ser nå jeg er på feil gruppe! Beklager altså [emoji85][emoji85]
Da må du redigere vekk selvHaha oi[emoji15] ser nå jeg er på feil gruppe! Beklager altså [emoji85][emoji85]
❤ babymage ❤Meeega oppblåst, men er en liten kul der
![]()