Du VictoriaHJeg eller Ano-nymus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du VictoriaHJeg eller Ano-nymus?
Du VictoriaH
Veldig fin )9+3 idag [emoji173]️
Veldig fin )
Syns du så ganske så stram ut nå og jegEr det første? jeg fikk iallefall veldig seint mage ned nr 1. Da var jeg yngre og strammere også
Tro meg.. var strammere for 13 år siden jeg er kanskje slank, men er slappslankSyns du så ganske så stram ut nå og jeg
Vær glad for en av delene du. [emoji38]Tro meg.. var strammere for 13 år siden [emoji14] jeg er kanskje slank, men er slappslank
Ja, det koster å få barn. Godt de er søte ❤Vær glad for en av delene du. [emoji38]
Her er det hverken stramt eller slankt etter et barn. Har delte magemuskler så er vel derfor men har ikke vært stramt her siden midten av tenårene [emoji23]
Haha... Ja de gjør heldigvis at det er verdt alle strekkmerker og andre rare ting som følger med. [emoji173]Ja, det koster å få barn. Godt de er søte [emoji173]
Oi dette var jo babymage[emoji7] hvor langt er du? Min er også sånn og jeg er 7 uker [emoji23]Babykul! Eventuelt tacomage.Vis vedlegget 239939
Oi dette var jo babymage[emoji7] hvor langt er du? Min er også sånn og jeg er 7 uker [emoji23]
Dette var en skikkelig søt og fin tacomage du. [emoji85][emoji16][emoji106][emoji173]Babykul! Eventuelt tacomage.Vis vedlegget 239939
Hvor langt er du? [emoji173]Vis vedlegget 239950 9+6, babykul utan tvil, slik er det med nr.2
Hvor langt er du? [emoji173]Vis vedlegget 239950 9+6, babykul utan tvil, slik er det med nr.2
9+6Hvor langt er du? [emoji173]
Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.8+1 og 9+4. Kulen kommer!! Vis vedlegget 239753