Du VictoriaHJeg eller Ano-nymus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du VictoriaHJeg eller Ano-nymus?
Veldig fin )9+3 idag[emoji173]️
Veldig fin )
Syns du så ganske så stram ut nå og jegEr det første?jeg fikk iallefall veldig seint mage ned nr 1. Da var jeg yngre og strammere også
![]()

Tro meg.. var strammere for 13 år sidenSyns du så ganske så stram ut nå og jeg![]()

Vær glad for en av delene du. [emoji38]Tro meg.. var strammere for 13 år siden [emoji14] jeg er kanskje slank, men er slappslank![]()
Ja, det koster å få barn. Godt de er søteVær glad for en av delene du. [emoji38]
Her er det hverken stramt eller slankt etter et barn. Har delte magemuskler så er vel derfor men har ikke vært stramt her siden midten av tenårene [emoji23]
Haha... Ja de gjør heldigvis at det er verdt alle strekkmerker og andre rare ting som følger med. [emoji173]Ja, det koster å få barn. Godt de er søte[emoji173]
Oi dette var jo babymage[emoji7] hvor langt er du? Min er også sånn og jeg er 7 uker [emoji23]Babykul! Eventuelt tacomage.Vis vedlegget 239939
Oi dette var jo babymage[emoji7] hvor langt er du? Min er også sånn og jeg er 7 uker [emoji23]
Dette var en skikkelig søt og fin tacomage du. [emoji85][emoji16][emoji106][emoji173]Babykul! Eventuelt tacomage.Vis vedlegget 239939
Hvor langt er du? [emoji173]Vis vedlegget 239950 9+6, babykul utan tvil, slik er det med nr.2
Hvor langt er du? [emoji173]Vis vedlegget 239950 9+6, babykul utan tvil, slik er det med nr.2
9+6Hvor langt er du? [emoji173]