Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
9+4 på bildet til venstre og 10+4 på bilder til høyre. Snakker vi tvillinger eller?? Vis vedlegget 240168
Å, så koselig! Fin gravidmage! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
9+4 på bildet til venstre og 10+4 på bilder til høyre. Snakker vi tvillinger eller?? Vis vedlegget 240168
Nyttårskul På denne dagen ifjor hadde jeg akkurat fått TR etter første IVF forsøk. Ting forandrer seg
Vis vedlegget 239829
Takk ❤ det var voldsomt så fort den kom!Å, så koselig! Fin gravidmage! [emoji173]️
Nydelig [emoji7][emoji7]Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
HerligOook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
Så flott og fin babymage [emoji173][emoji173][emoji173]Oook. På bare 1 uke har d skjedd mye her!! Ser det tydelig helt nederst på magen.
Synes dere er har så fit mager jeg. Men ser bare fleskette ut. Men dog ingen bevegelse bare ligget i ro siste ukene nesten.
Ska tørre å legge ut..snart!
Hvordan klarer dere å ta så fine magebilder?? Er jo helg imponert. Og jeg får det ikke til. Mulig fordi jeg bare har fleskete mage og ikke babykul helt enda [emoji848]
Skal mange bilder til Og riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:
Vis vedlegget 240290
Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp
Sånn vil jeg også se ut. Men neeeida. Bare tacomage her. Har gått ned 1,5 kg siden jeg ble gravid da, så kanskje om to uker.
Skal mange bilder til Og riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:
Vis vedlegget 240290
Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp
Nydelig bilde [emoji7]
Så fin mage har ikke jeg fått enda... men så er jeg litt større enn deg i utgangspunktet, så antar at det kan være litt av grunnen til at jeg ikke føler jeg har babymaten, føler meg bare feit [emoji12]
Fort gjort! Går sikkert an å sletteHaha oi[emoji15] ser nå jeg er på feil gruppe! Beklager altså [emoji85][emoji85]
Da må du redigere vekk selvHaha oi[emoji15] ser nå jeg er på feil gruppe! Beklager altså [emoji85][emoji85]
❤ babymage ❤Meeega oppblåst, men er en liten kul der