Våre magebilder :) ❤

Nyttårskul ❤️ På denne dagen ifjor hadde jeg akkurat fått TR etter første IVF forsøk. Ting forandrer seg :)

Vis vedlegget 239829

Nesten 1 uke senere, magen varierer litt i størrelse etter hvor lenge det er siden jeg har tisset/spist/sovet :) Men synlig er den!

83286B33-C8E4-4190-88D8-4FA661370016.jpeg
 
Synes dere er har så fit mager jeg. Men ser bare fleskette ut. Men dog ingen bevegelse bare ligget i ro siste ukene nesten.
Ska tørre å legge ut..snart!
 
Synes dere er har så fit mager jeg. Men ser bare fleskette ut. Men dog ingen bevegelse bare ligget i ro siste ukene nesten.
Ska tørre å legge ut..snart!

Her er det enten eller. Fleskete mage eller stram bolle :p
 
Hvordan klarer dere å ta så fine magebilder?? Er jo helg imponert. Og jeg får det ikke til. Mulig fordi jeg bare har fleskete mage og ikke babykul helt enda [emoji848]
 
Hvordan klarer dere å ta så fine magebilder?? Er jo helg imponert. Og jeg får det ikke til. Mulig fordi jeg bare har fleskete mage og ikke babykul helt enda [emoji848]

Skal mange bilder til :p Og riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:

67FC74F2-383B-42D3-8091-CA89BE136ADF.jpeg

Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp ;)
 
Skal mange bilder til :p Og riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:

Vis vedlegget 240290

Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp ;)


Sånn vil jeg også se ut. :p Men neeeida. Bare tacomage her. Har gått ned 1,5 kg siden jeg ble gravid da, så kanskje om to uker. :p
 
Sånn vil jeg også se ut. :p Men neeeida. Bare tacomage her. Har gått ned 1,5 kg siden jeg ble gravid da, så kanskje om to uker. :p

Gått ned 2-3 kilo her.. men får lett mage. Puppene er også en helt egen historie :p
 
Skal mange bilder til :p Og riktig tidspunkt på dagen.. Tror kanskje ikke den hadde blitt så veldig fin akkurat nå, men tok dette igår blant annet:

Vis vedlegget 240290

Sånn pleier magen se ut med mindre jeg akkurat har kastet opp ;)

Nydelig bilde [emoji7]
Så fin mage har ikke jeg fått enda... men så er jeg litt større enn deg i utgangspunktet, så antar at det kan være litt av grunnen til at jeg ikke føler jeg har babymaten, føler meg bare feit [emoji12]
 
Nydelig bilde [emoji7]
Så fin mage har ikke jeg fått enda... men så er jeg litt større enn deg i utgangspunktet, så antar at det kan være litt av grunnen til at jeg ikke føler jeg har babymaten, føler meg bare feit [emoji12]

Man har jo forskjellige utgangspunkt. Jeg har slitt mye med magen hvor jeg er da ser ganske gravid ut, noe som blant annet har gitt strekkmerker (dette er første graviditet over 6 uker). Så magen min er vane med å bli ballong :p Men nå er den det store deler av dagen og er i tillegg hard, tror jeg begynner kjenne livmoren.

Ano-nymus sin mage feks er jo veldig babymage nå, men der er det tvillinger, hun har født tidligere og hun ser tynn(ere) ut i utgangspunktet :) Så man er forskjellig.
 
Back
Topp