Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! fantastisk babykul der ja
Jeg har nokså kort rygg, så magen vokser alltid godt og fort utover.Wow!! fantastisk babykul der ja
[emoji173][emoji173][emoji173] Fine babymagen [emoji173][emoji173][emoji173]
Ikke fortvil! ❤ Magen kommer om du vil eller ei kom veldig seint hos meg første gang iallefall (om det et første for deg?)Blir så imponert over magene.. jeg har ikke antydning til noe enda... er ikke hard i magen enda heller. Hadde jeg ikke sett på ultralyd så hadde jeg ikke trodd på dette..
10+4 til venstre, i dag 13+4 til høyre Vis vedlegget 241880
Tok bilde liggende, da jeg har sett flere gjort det, men da ble magen nesten flat
Har sett i andre tråder at flere tar bilder liggende. Hva er egentlig greia med det?Den blir det så tidlig Har bare en liten kul jeg også liggende
Kanskje for at når livmoren kommer opp, er det litt stilig når det ser ut som man har svelget en ball? [emoji14] Blir veldig tydelig tidlig i svangerskapet.Har sett i andre tråder at flere tar bilder liggende. Hva er egentlig greia med det?
Har sett i andre tråder at flere tar bilder liggende. Hva er egentlig greia med det?