Håper jeg ser slik ut etter fødsel
Jeg også! Gjerne før jeg forlater barsel - det er tross alt sommer og bikinisesong!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]Jeg også! Gjerne før jeg forlater barsel - det er tross alt sommer og bikinisesong!
Nok en ting å føre på lista "fødebagen": Skinnbukse ❤Etter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]
Viktig det [emoji108][emoji108] jo strammere jo bedre [emoji23]Nok en ting å føre på lista "fødebagen": Skinnbukse [emoji173]
Mamma hadde ks da, men det hadde IKKE skjedd med meg [emoji14]Gale mennesker! [emoji14] Tenk hvor synlig de deilige bleiene er i åletrange skinnbukser.
Etter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]
Hjelper ikke meg da, var enorm selv etter fødsel... men gikk opp enormt i vann da :/Snakk om å ha genene på sin side! [emoji1303] jeg så mer ut som 102 år på magen og med restene av en flodhest på ræva... Puppestellet derimot, måtte nesten ha egne bærere de første ukene
Liggende 13+4 vs 15+4. Nå har jeg mage når jeg ligger også Vis vedlegget 243407
Lite for to uker siden på bildet, men nå kommer det seg når jeg står er magen ett kapittel for seg selv er 5-6 mnd på vei daSyns nå du har hatt det noen uker jeg da
Lite for to uker siden på bildet, men nå kommer det seg når jeg står er magen ett kapittel for seg selv er 5-6 mnd på vei da
Her går det virkelig unna! Så godt å se ❤ ikke tvil om at de vokser inni der