Håper jeg ser slik ut etter fødsel![]()
Jeg også! Gjerne før jeg forlater barsel - det er tross alt sommer og bikinisesong!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]Jeg også! Gjerne før jeg forlater barsel - det er tross alt sommer og bikinisesong!
Nok en ting å føre på lista "fødebagen": SkinnbukseEtter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]
Viktig det [emoji108][emoji108] jo strammere jo bedreNok en ting å føre på lista "fødebagen": Skinnbukse[emoji173]
Mamma hadde ks da, men det hadde IKKE skjedd med meg [emoji14]Gale mennesker! [emoji14] Tenk hvor synlig de deilige bleiene er i åletrange skinnbukser.![]()
Etter mamma fikk meg (nr3) dro hun hjem i åletrange skinnbukse, uten problem [emoji85]
Hjelper ikke meg da, var enorm selv etter fødsel... men gikk opp enormt i vann da :/Snakk om å ha genene på sin side! [emoji1303] jeg så mer ut som 102 år på magen og med restene av en flodhest på ræva... Puppestellet derimot, måtte nesten ha egne bærere de første ukene
Liggende 13+4 vs 15+4. Nå har jeg mage når jeg ligger ogsåVis vedlegget 243407
Lite for to uker siden på bildet, men nå kommer det segSyns nå du har hatt det noen uker jeg da![]()
Lite for to uker siden på bildet, men nå kommer det segnår jeg står er magen ett kapittel for seg selv
er 5-6 mnd på vei da
Her går det virkelig unna! Så godt å se